JD Engineering 1.2 TDI

Ik weet wel waarom bedrijven dit niet of tegen 50 Euro willen doen.

Bedrijven die zeggen dat ze het niet kunnen of niet durven zijn bedrijven die weten dat dit maar iets kleins is waar geen geld aan is te verdienen.

De bedrijven die dit wel willen doen vragen veel geld omdat ze geld willen verdienen.

Ik vind 25 Euro meer dan zat.
 
Xt en van der velden niet Bosino:wink:

Succes met de zoektocht Blackpolobm!
Hoop dat je het snel gedaan krijgt :wink:

Ze staan er gewoon tussen hoor Stick Out Tongue, op de website van JD.


Ik weet wel waarom bedrijven dit niet of tegen 50 Euro willen doen.

Bedrijven die zeggen dat ze het niet kunnen of niet durven zijn bedrijven die weten dat dit maar iets kleins is waar geen geld aan is te verdienen.

De bedrijven die dit wel willen doen vragen veel geld omdat ze geld willen verdienen.

Ik vind 25 Euro meer dan zat.

Kun je JD niet bellen, en vragen naar een handleiding? Dan kun je het zelf aansluiten :)
 
Ze staan er gewoon tussen hoor Stick Out Tongue, op de website van JD.

Ik bedoelde dat ze het niet gratis deden, gheheStick Out Tongue
(Iets te kort antwoord van mijn kant uit, sorry voor de onduidelijkheid)
Dat ze dealer zijn twijfel ik idd niet aan als het op de site van JD staat;)


Ik heb de handleiding gevonden

http://www.skodaforum.eu/files/go/1.../handleiding-jd-engineering-12-tdi-tuning-ecu

Maar snap er de ballen niet van joh. Weet niet eens hoe je die plastic ding van je motorkap afhaalt, laat staan stekkers op de juiste plaats zetten. Haha.
Die kap zit geklikt;)
En verder zouden er aan de kabelboom gewoon labels moeten zitten welke stekker aan wat moet;)

Met de handleiding worden de juiste stekkers aangewezen en dat is dan, aandrukken, stekker ontgrendelen en dan eraf trekken. Stekkertjes van de box ertussen en klaar;)

Ik zou bijna zeggen van het is een stekker in het stopcontact doen, maar dit is dan iets meer werk vanwege de klemmetjesStick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Vandaag heeft een bedrijf mij gebeld dat ze het kunnen doen in 5 minuten.

Dit is het enige bedrijf die ik van de 8 heb gebeld die zeggen dat ze het in 5 minuten kunnen doen.

De anderen zeggen allemaal een half uur waardoor de prijs 50 Euro is.

Alleen dit bedrijf heeft mij niet gezegd hoeveel t gaat kosten. Het is in Ridderkerk, dus ik rij er vandaag om half vier een langs en dan kijk ik hoe en wat.

Zo niet, dan wil ik best naar gewoonjan rijden in Groningen. Ik ben aankomend vrijdagmiddag, zaterdag en zondag in Groningen, dus als gewoonjan het niet erg vind, dan zal ik hem bezoeken Stick Out Tongue
 
Mocht het nodig zijn, dan kan vrijdagmiddag voor mij wel;)
Dit weekend ga ik mn ouders weer eens opzoeken, aangezien ik net terug ben van t umcg van mn laatste tentamenStick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Hey Gewoonjan. Bedankt.

Ik heb net mijn JD module geplaatst bij een garage hier om de hoek. Zeer vriendelijke man en hij verkoopt ook zelf JD modules.
Dit was wel de eerste keer voor hem dat hij het monteert, dus het duurde ongeveer een half uur.
Maar hij heeft de module zeer netjes geplaatst en goed weggewerkt.

Het heeft me maar 20 Euro gekost. Ik voel meteen dat de auto een stuk beter loopt. Dit had ik eerder moeten doen.
 
Sinds gister een jd module in de auto :) had dit veel eerder moeten doen..

Nou vroeg ik mij af met welke instelling mensen rijden in hun polo. 1 t/m 10?

Die van mij staat nu op 6 maar ben benieuwd waar de overige standen goed voor zijn.
 
Wat kost zo'n JD module dan, dit is dan ook zo'n powerbox idee ?

Het is inderdaad een "powerbox". De JD box kost €699,-. We zijn gezamenlijk hier op het forum bezig met een groupbuy. Momenteel zitten we op 15% en als we nog een paar mensen hebben krijgen we 20% korting. Meer informatie kan je hier vinden: http://forum.mypolo.nl/diensten-inkoopactie/7779-groupbuy-jd-engineering.html. Verder in het topic gaat het over de recente groupbuy.

De ervaringen met de JD box zijn erg positief (en volgens veel mensen beter dan Ventura). Een groot voordeel van zo'n powerbox is dat je je garantie behoud en je auto een stuk vlotter is.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Ik heb eigenlik een vraag over deze powerbox betreft de lange termijn. Hoe rijd het na een wat langere tijd , ik zie de eerste posts geloof ik van 2011 , en ik ben benieuwd hoe het na bijvoorbeeld 1 of 2 jaar gaat , dit ivm misschien slijtage aan de koppeling en zo. En hoe zit het met de fabrieks garantie , ik heb bijvoorbeeld nog garantie tot de auto 3 jaar is of 100.000 km gedraaaid heeft, heeft iemand daar wel eens mee te maken gehad , bijvoorbeeld dat er iets stuk ging , en dat er naar de tuning boox verwezen werd waardoor reparatie niet binnen de garantie viel? graag jullie reacties. gr Marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
Ik heb eigenlik een vraag over deze powerbox betreft de lange termijn. Hoe rijd het na een wat langere tijd , ik zie de eerste posts geloof ik van 2011 , en ik ben benieuwd hoe het na bijvoorbeeld 1 of 2 jaar gaat , dit ivm misschien slijtage aan de koppeling en zo. En hoe zit het met de fabrieks garantie , ik heb bijvoorbeeld nog garantie tot de auto 3 jaar is of 100.000 km gedraaaid heeft, heeft iemand daar wel eens mee te maken gehad , bijvoorbeeld dat er iets stuk ging , en dat er naar de tuning boox verwezen werd waardoor reparatie niet binnen de garantie viel? graag jullie reacties. gr Marcel
Gewoon niet melden aan de dealer en op het moment je naar de dealer moet als je stukken hebt de box ertussen uit halen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!