Jaspers Polo 6R - OZ Superleggera, AP schroefset,...
Jaspers Polo 6R - OZ Superleggera, AP schroefset,...

Jaspers Polo 6R - OZ Superleggera, AP schroefset,...

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
1.4 16v Highline
Kleur
Flashrood
Bouwjaar
2010
Ziet er niet verkeerd uit, maar persoonlijk zou ik ze liever in het zwart zien of standaard aluminium. Dat past dan nét iets beter bij het rood van de auto. Maaar het kan er natuurlijk beter uit zien in het echt dan gephotoshopt Stick Out Tongue

Klopt! Ga ze gewoon zilver laten spuiten want chrome is blijkbaar moeilijk om te onderhouden :)
 
  • Leuk
Waarderingen: VWAlexander
3 man achterin heb ik eigenlijk nog nooit gedaan in de polo. Sinds het potje weg is heeft er alleen nog maar 1 iemand achteraan gezeten en dat ging nog zeer goed moet ik zeggen. :)

Dat is jammer ik zit er aan te denken om hem er ook tussen uit te halen maar ben bang dat ik dan problemen krijg met mensen achterin..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Jaa weet ik hem mn set ook zelf gemonteerd ben monteur[emoji1303]
Ik schuurde destijds op mijn Polo met 3 man achterin continue zonder het potje. Was icm met 18" ers met 215/35 brede bandjes. Met mijn winterbanden in 17" in 215/40/17 had ik plaats zat, maar die velgen waren wel wat smaller dan mijn zomervelgen en ook et waarde was wat hoger waardoor ze meer naar binnen kwamen . Veel hangt af van de maat velgen + banden.

Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk
 
Ik schuurde destijds op mijn Polo met 3 man achterin continue zonder het potje. Was icm met 18" ers met 215/35 brede bandjes. Met mijn winterbanden in 17" in 215/40/17 had ik plaats zat, maar die velgen waren wel wat smaller dan mijn zomervelgen en ook et waarde was wat hoger waardoor ze meer naar binnen kwamen . Veel hangt af van de maat velgen + banden.

Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk

Ik rij op 205/40/17 op 7,5J et35
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!