Peppergrey
Bekend lid
Zojuist bezig geweest met inbouwen van LED-verlichting in het interieur. Echter bleek dit niet zo makkelijk te gaan als gedacht.Tijdens het verwisselen van de verlichting merkte ik snel op dat de lampjes niet aan gingen. (dit was in de kofferbak) Vervolgens ben ik aan de voetverlichting begonnen en ook hier werkte het niet.
Het gaat specifiek over de T10 LED lampjes, de festoon lampjes werkten al wel.
Laatste poging gedaan en begonnen aan het interieurverlichting boven de spiegel. Hier stond 1 van de 3 led lampjes aan, vervolgens andere geprobeerd en toen sprong al mijn verlichting uit. En begon er iets te tikken in mijn zekeringskast/relais/bcm (ik weet niet exact waar het vandaan komt, maar het tikt als de verlichting aan hoort te staan) Als ik mijn auto op slot doe, dan stopt het tikken.
Wat nu te doen? Graag wil ik nog steeds LED-verlichting, maar niets werkt meer..
Het gaat specifiek over de T10 LED lampjes, de festoon lampjes werkten al wel.
Laatste poging gedaan en begonnen aan het interieurverlichting boven de spiegel. Hier stond 1 van de 3 led lampjes aan, vervolgens andere geprobeerd en toen sprong al mijn verlichting uit. En begon er iets te tikken in mijn zekeringskast/relais/bcm (ik weet niet exact waar het vandaan komt, maar het tikt als de verlichting aan hoort te staan) Als ik mijn auto op slot doe, dan stopt het tikken.
Wat nu te doen? Graag wil ik nog steeds LED-verlichting, maar niets werkt meer..
Laatst bewerkt:
Volkswagen
Polo