Interesse Peiling verkoop van mijn auto

Zoals vele van jullie weten heb ik een private lease Polo AW Highline Business R. Het contract van deze auto loopt nog 33 maanden. Nu ik de laatste tijd toch vaak snak naar een auto met meer vermogen heb ik de optie overwogen om mijn auto vroegtijdig over te kopen van de lease-maatschappij om de auto vervolgens te verkopen. Op deze manier kan ik namelijk kosteloos onder mijn lease contract uit komen en ongeveer 2.5 jaar eerder sparen voor andere doeleinden zoals een snellere auto en een koophuis.

Om deze reden dus deze interesse peiling om te kijken of er serieus geïnteresseerde kopers zijn. Er zijn een aantal dingen veranderd aan de auto en zal alles hieronder opstellen;

Uitvoering : Highline Business R, 1.0 TSI 115pk DSG-7 > gechipt naar 140pk 257nM (RLINE)
Bouwjaar : november 2019, modeljaar 2020
Kleur : White Silver metallic
KM-stand : 25.000 (loopt nog op)

Extra toegevoegde optie's;
- Active Info Display (digitaal instrumentenpaneel)
- Advance pakket (Full LED koplampen, LED achterlichten, Privacy Glass en schuif-kanteldak panoramisch)
- Spiegelpakket (verwarmbaar en elektrisch inklapbaar)
- High-end geluidsysteem Beats
- Achteruitrijcamera
- RLINE interieur

Wat heb ik zelf veranderd aan de auto;
- Verlaagd dmv verlagingsveren Eibach Sportline
- 18 inch Pretoria velgen, origineel Volkswagen
- Front Splitter van Race Design
- Alle verlichting rondom getint dmv tintfolie, kan op ieder gewenst moment worden verwijderd
- Zij spiegels zwart gewrapt
- Chrome lijst in grill zwart gewrapt
- Alle VW logo's op de auto vervangen voor het nieuwe 2020 logo, ook op de airbag
- Er zit een custom stuur in, handgemaakt door een bedrijf uit Hengelo

De originele 16 inch Sebring velgen en originele veren heb ik nog liggen.

Onlangs zijn er wat dingen onder garantie vervangen. Dit zijn alle elementen van de versnellingsbak. De mechatronic, de koppelingen en de DSG. Deze gaven bij een km-stand van 2000 al problemen door mogelijk een fabrieksfout. Helaas staan deze type DSG bakken bekend om hun kwetsbaarheid.

Uiteraard zitten er wat gebruikelijke sporen op de auto zoals steenslag.

De auto is altijd met de hand gewassen om zo min mogelijk waskrassen te maken. Hij is regelmatig in de wax gezet en in oktober is de auto gepolijst. De auto heeft altijd op RON98 gereden en er is dus nog NOOIT E10 in gegaan.

Haat reactie's mogen worden weg gelaten en alleen serieuze berichtjes graag!

Voor foto's wil ik jullie graag doorverwijzen naar mijn voorstel topic. Hier heb ik in de loop der tijd regelmatig foto's van de auto gepost. https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/steve-aw-r-line.14500/

Voor andere vragen kunnen jullie mij een DM sturen.
 
Laatst bewerkt:
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Die van mijn vriendin is uit 2016. Belangrijkste dingen zitten er op, cruise control en airco. Verder heb ik voor tijdelijk vervoer niet veel nodig. Big Grin
Nee idd snap ik! Veel succes met het verkopen! Ik wil als opvolger voor mijn Polo ook wel een wagen met meer vermogen, zit te denken aan een Audi A3, vanaf bj 2016 en dan 150 pk, of een Golf 7 met 150 pk. Ook een Polo GTI AW staat op de shortlist ;)
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Nee idd snap ik! Veel succes met het verkopen! Ik wil als opvolger voor mijn Polo ook wel een wagen met meer vermogen, zit te denken aan een Audi A3, vanaf bj 2016 en dan 150 pk, of een Golf 7 met 150 pk. Ook een Polo GTI AW staat op de shortlist ;)
Bedankt! Mocht ik het doen en het is zo ver dat ik de vervanger gekocht heb dan zal ik het hier op het forum posten. Maar dat zal nog wel even duren.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: lennaert720
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!