instigator
Lid
Re: instigator's Polo GTI
thx voor de reacties!
@polo1fbodegraven : het vermogen is geschat, maar het zal zo wel iets gaan zijn vermoed ik, hoger als 230pk zal het zowiezo nooit zijn hoor
en weet wel heel zeker dat er een downpipe onder hangt, heb hem zelf eronder gehangen :lol:
is een compleet 2.5" systeem van milltek.
binnekort eens de testbank op waar hij voorheen ook gestaan heeft, is een onafhangkelijke bank waarvan ik zeker weet dat hij ook correct meet tot zover dat gaat met een testbank natuurlijk.
de testbank waardes zullen enkel louter indicatie zijn zoals dat overal zo is
ik ken JD engineering ja, levert best goed werk, kent zijn vak wel.
maar over zijn testbank uitdraaien ga simpelweg zwijgen om geen oorlog te starten hier :lol:
heb al teveel gezien en meegemaakt, mij maak je niks meer wijs
het gaat tenslotte om hoe je auto rijd, niet wat hij op een dyno presteert :!:
thx voor de reacties!

@polo1fbodegraven : het vermogen is geschat, maar het zal zo wel iets gaan zijn vermoed ik, hoger als 230pk zal het zowiezo nooit zijn hoor

en weet wel heel zeker dat er een downpipe onder hangt, heb hem zelf eronder gehangen :lol:
is een compleet 2.5" systeem van milltek.
binnekort eens de testbank op waar hij voorheen ook gestaan heeft, is een onafhangkelijke bank waarvan ik zeker weet dat hij ook correct meet tot zover dat gaat met een testbank natuurlijk.
de testbank waardes zullen enkel louter indicatie zijn zoals dat overal zo is

ik ken JD engineering ja, levert best goed werk, kent zijn vak wel.
maar over zijn testbank uitdraaien ga simpelweg zwijgen om geen oorlog te starten hier :lol:
heb al teveel gezien en meegemaakt, mij maak je niks meer wijs

het gaat tenslotte om hoe je auto rijd, niet wat hij op een dyno presteert :!: