Inschrijven Foto van de Maand Non-Photoshop 10-2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeeOow

Voormalig teamlid
4,533
1,201
208
Forummers,

Het is weer zover! Iedereen kan zich inschrijven voor het Foto van de Maand topic, editie 10-2014.
Let op: In dit topic is bewerking met photoshop en andere bewerkingsprogramma's NIET toegestaan.
Dit topic zal maandag 15september gesloten worden.
Hierna zal de poll geopend worden zodat er gestemd kan worden op de mooiste inzending deze maand.

Kijk voor een inzending toch even het reglement door: Foto van de Maand "Non-Photoshop" reglement

Inzendingen graag uploaden op de volgende pagina: MyPolo - Openbare afbeeldingen

En plaats vervolgens je foto (url) in een bericht in dit topic.

Voor een uitleg hoe foto's up te loaden en te plaatsen: Klik hier voor de howto

Het MyPolo.nl Team
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Nou poging 2....

Snap de teleurstelling na zo'n gedeelde eerste plaats, maar ik zou de hoofd foto van je garage opgeven in plaats van deze. Deze hebben de meeste al gezien en dat kan er voor zorgen dat je minder stemmen krijgt. Vind juist dat voor aanzicht van R-line een mooie foto!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Snap de teleurstelling na zo'n gedeelde eerste plaats, maar ik zou de hoofd foto van je garage opgeven in plaats van deze. Deze hebben de meeste al gezien en dat kan er voor zorgen dat je minder stemmen krijgt. Vind juist dat voor aanzicht van R-line een mooie foto!

Maik,

Ja leuk allemaal. Maar ook deze foto die jij bedoeld van het front. Heb ik al eens eerder in gestuurd zonder succes. Ik denk dat het gewoon GEEN interessante polo is voor dit Forum??
Wel raar trouwens.. maar het is niet anders.

Ik ben er in ieder geval blij mee.
 
Maik,

Ja leuk allemaal. Maar ook eze foto die jij bedoeld van het front. Heb ik al eens eerder in gestuurd zonder succes. Ik denk dat het gewoon GEEN interessante polo is voor dit Forum??
Wel raar trouwens.. maar het is niet anders.

Ik ben er in ieder geval blij mee.

Nee man, hartstikke dikke Polo. Denk dat de meeste graag zouden ruilen Big Grin. Maar het blijft natuurlijk FvdM competitie, dus draait naast de Polo voornamelijk om de foto. Heb ook foto's van R WRC's gezien die niet eerste werden. Kop op en genieten van je dikke Polo. Die eerste plaats komt vanzelf een keer!

Ontopic!
 
[MENTION=1552]6rpolo73[/MENTION] Het ligt ook erg aan de foto zelf en niet alleen aan de auto, elke auto kan dit winnen als de foto er echt uit springt! Zo zijn er bepaalde hoeken waardoor de auto er nog beter op staat, hierover is ook een topic.

Over dat de R-line niet bijzonder genoeg is, enzolino had een van de bekendste R-lines en ik heb vorig jaar ook fvdm gewonnen met mijn R-line.
 
Ik ga dit wel even bespreken met de crew, het idee van non-photoshop is camera met basis instellingen zonder speciale lenzen e.d. om iedereen gelijke kansen te geven. Misschien de photoshop herbenoemen.
Snap je punt, maar ben het er niet mee eens. Dus als ik een goede camera heb maak ik gelijk geen kans meer? Ik denk dat de mensen met een DSLR (waar ik ook bij hoor) gewoon sporadisch eens mee moeten doen. Ik doe expres niet elke keer mee. Dat doe ik om anderen een kans te geven en om het voor mijzelf leuk te houden. Ik gun iedereen de 'shine' als winnaar van fvdm. Misschien moet je anders een extra sector maken voor mensen met DSLRs? Dit is natuurlijk wel een beetje een offtopic discussie maar zeker interessant!
 
Ik snap de ophef wel een beetje,
huidige reglement schrijft voor:
* Aangezien er velen camera's in omloop zijn die ook veel bewerking bieden vragen wij om een professionele houding,
en gewoon te gaan voor de std instelling om iedereen een gelijke kans te bieden.

Mijn mening is dat het een goede inzending is van [MENTION=3563]hwoltering[/MENTION]

[MENTION=1552]6rpolo73[/MENTION] het reglement schrijft voor:
4.3 Mocht blijken dat er meerdere deelnemers de meeste stemmen hebben gekregen,
dan bepaalt het lot wie van hen uiteindelijk de winnaar gaat zijn.

Volgende keer beter.

Overigens over het nogmaals inzenden van je foto het reglement bekeken?
Waarschijnlijk niet, want dat doet niemand.
Het reglement luid:
1.2 Foto slechts eenmalig gebruiken
Wees sportief en post een gemaakte foto maar één keer in plaats van iedere maand dezelfde te gebruiken.

Uit coulance zal ik de foto die maik heeft geplaatst gebruiken.
Je maakt gewoon een goede kans, net als ieder ander.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Het is de eerste keer dat ik een foto instuur (er staat er ook 1 in het photoshop topic trouwens), maar ik begrijp het niet zo goed. Omdat ik een goede camera heb, zou ik dus maar een foto met mijn iPhone moeten maken om in dit topic een foto te mogen plaatsen? Nogmaals, ik heb voor deze foto de tijd genomen. De auto eerst helemaal gewassen, gedroogd met een zeem, alle vlekjes weggepoetst. Daarna naar een mooie locatie gereden, auto neergezet en gewacht totdat alle fietsers en voetgangers uit beeld waren. En dan de foto maken. Er zit gewoon een stukje werk en geduld achter, en ik denk dat je dat juist ziet op de foto. Niet dat hij met zo'n 'speciale' lens gemaakt is.
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!