Inschrijven Foto van de Maand Non-Photoshop 10-2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is de eerste keer dat ik een foto instuur (er staat er ook 1 in het photoshop topic trouwens), maar ik begrijp het niet zo goed. Omdat ik een goede camera heb, zou ik dus maar een foto met mijn iPhone moeten maken om in dit topic een foto te mogen plaatsen? Nogmaals, ik heb voor deze foto de tijd genomen. De auto eerst helemaal gewassen, gedroogd met een zeem, alle vlekjes weggepoetst. Daarna naar een mooie locatie gereden, auto neergezet en gewacht totdat alle fietsers en voetgangers uit beeld waren. En dan de foto maken. Er zit gewoon een stukje werk en geduld achter, en ik denk dat je dat juist ziet op de foto. Niet dat hij met zo'n 'speciale' lens gemaakt is.

Je inzending is gewoon goed.
No worries.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Wow... Rustig allemaal Big Grin Was niet te bedoeling iedereen hiermee te verontwaardigen. Ging mij er even om dat het goed is om af en toe te kijken of er gelijke kansen zijn. @DeeOowl gaat over de FvdM competitie en zolang hij het in orde vind is het goed.
Was dus niet mijn bedoeling er mensen mee aan te vallen, maar meer te beoordelen wat kunnen we zien onder standaard ;)
 
Hoi DeeOow,

Je heeft geen coulance toe te passen bij mij! Wat ik al eerder schreef ben ik het totaal niet mee eens in deze opzet van stemmen. Dus haal mijn foto er alstublieft van de site af![
Alvast bedankt.



QUOTE=DeeOow;171329]Ik snap de ophef wel een beetje,
huidige reglement schrijft voor:
* Aangezien er velen camera's in omloop zijn die ook veel bewerking bieden vragen wij om een professionele houding,
en gewoon te gaan voor de std instelling om iedereen een gelijke kans te bieden.

Mijn mening is dat het een goede inzending is van hwoltering

6rpolo73 het reglement schrijft voor:
4.3 Mocht blijken dat er meerdere deelnemers de meeste stemmen hebben gekregen,
dan bepaalt het lot wie van hen uiteindelijk de winnaar gaat zijn.

Volgende keer beter.

Overigens over het nogmaals inzenden van je foto het reglement bekeken?
Waarschijnlijk niet, want dat doet niemand.
Het reglement luid:
1.2 Foto slechts eenmalig gebruiken
Wees sportief en post een gemaakte foto maar één keer in plaats van iedere maand dezelfde te gebruiken.

Uit coulance zal ik de foto die maik heeft geplaatst gebruiken.
Je maakt gewoon een goede kans, net als ieder ander.[/QUOTE]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik al eerder schreef ben ik het totaal niet mee eens in deze opzet van stemmen.
Waarom doe je dan uberhaupt mee? Ik neem aan dat je het regelement vóór je inzending hebt gelezen en als je het daar niet mee eens bent dan moet je gewoon sowieso niet mee doen.

@Maik, Ik voelde me niet aangevallen hoor, begreep de beredenering alleen niet zo goed ;)
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
De andere foto ga weg wil deze als dit nog kan ?
Ja dat kan nog.




Ik wil iedereen nogmaals wijzen op de locatie ''foto uploaden''
Dat staat bovenin beeld overal op de website.
Maak aub gebruik van die button om je foto up te loaden.
Scheelt mij een hoop tijd.
bvd.

Nog een dagje de tijd voor last minute inschrijvingen.
Wie durft?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!