Inbouwen Bluetooth in Polo 6R comfortline?

Werkt die ook op een rns310? Dan heb ik misschien wel belang als de prijs juist is [emoji6]
9w7 met rns310 gaat wel gewoon werken. verschil met 9w3 is a2dp (bluetooth streaming met volgende/vorige track, pauze en andere functies die de media player ondersteunt, bv artiesten namen, titel etc, en spraakherkenning) alles onder de 200 euro lijkt me mooi meegenomen Stick Out Tongue
 
Zeer interessant topic dit. Ik heb afgelopen weekend mijn aftermarket-radio uit mijn Golf 6 gemikt en er een RCD310 in geplaatst. Als ik dit hele verhaal goed begrijp, kan ik hier dus ook een telefoonmodule op aansluiten en dan vervolgens audio streamen en vanuit mijn telefoon bellen?

Wat is het artikelnummer van de module dat ik hiervoor nodig heb?

Mijn stuur heeft overigens maar 1 knop (de claxon) en ik heb ook geen luxe display. Ik begrijp dat het dan evengoed moet werken?
 
Ik heb deze een tijd terug besteld en werkt perfect. Hier ook normaal stuur en normale teller. Alles werkt gewoon via de radio (RNS510)

 
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI 105 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!