Ik wil meer geluid uit mijn Polo GTI 2.0 AW

De 30e wordt er in Hoogeveen een Milltek non resonated catback onder gezet. Resonated is er niet voor de pre OPF.
Heb lang gewikt en gewogen en vele filmpjes bekeken. Maar het is natuurlijk wel zo, realiseerde ik me, dat er bij die filmpjes meestal sprake is van vol gassen in S. Gezien hoe het stationair klinkt, zal het bij "normaal" rijden wel loslopen (hoop ik)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
De 30e wordt er in Hoogeveen een Milltek non resonated catback onder gezet. Resonated is er niet voor de pre OPF.
Heb lang gewikt en gewogen en vele filmpjes bekeken. Maar het is natuurlijk wel zo, realiseerde ik me, dat er bij die filmpjes meestal sprake is van vol gassen in S. Gezien hoe het stationair klinkt, zal het bij "normaal" rijden wel loslopen (hoop ik)
Jij durft :) . Maar dan had je destijds bij VAGtechniek de tuning moeten uitvoeren met de Miltek. Waarschijnlijk had je meer PK's gehad.
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 
Ja, nog meer pk's. Vind het zo wel zat hoor ;) Maar idd als je alles van te voren bedenkt...
Aan de andere kant, ik denk dat ze hem toen niet voor niets op precies 200 Kw hebben afgesteld. Het was nog in de testfase en ze zijn er een hele dag mee bezig geweest. Inmiddels zijn er anderen gevolgd en die krijgen ietsje minder, begreep ik.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
De 30e wordt er in Hoogeveen een Milltek non resonated catback onder gezet. Resonated is er niet voor de pre OPF.
Heb lang gewikt en gewogen en vele filmpjes bekeken. Maar het is natuurlijk wel zo, realiseerde ik me, dat er bij die filmpjes meestal sprake is van vol gassen in S. Gezien hoe het stationair klinkt, zal het bij "normaal" rijden wel loslopen (hoop ik)
haha dat heb je snel besloten en geregeld met ze!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Ik dacht bouwjaar vanaf september 2018 is met OPF. En als je DSG farts hebt in S, dan heb je geen OPF
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: JBurn
Schijnt te kunnen idd. Maar weet niet of dit werkt icm OPF. Bij mij doen ze het ook alleen maar in S en in bescheiden vorm. Mogelijk wat heftiger icm de Milltek.
Maar die pos and bangs op zich boeien me eigenlijk ook weer niet bijzonder. Mij gaat het alleen om het geluid op zich.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 9959
Maw, ik persoonlijk zou het geld nooit uitgeven, louter voor de pops and bangs, wanneer ik ze niet had
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Vandaag is het gedaan. Heerlijk donkere brom en lekkere scheten in S. Zal later nog een filmpje hier zien te plaatsen
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: BramGS
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!