iichels VW Passat B8 2.0 TSI 4x4 DSG

wat waren de symptomen precies, zijn dat die upgrade injectoren en met welk turbo ga je dat combineren
ik sliep slecht, voelde me onzeker en ik voelde aan mn water dat er iets niet klopte.

er komt een Garret GTX2867R op

In de oldtimerwereld word je wat mij betreft nooit uitgesloten. Regel 1 van een oldtimer: altijd zwaaien naar een andere blauwe plaat.

Ik ben zelf bestuurslid bij de Karmann Ghia club. We organiseren een aantal toerritten waar het vast wel mogelijk is om mee te rijden. Da's meestal even overleggen met de organisatie, en da's vooral om de kosten even vast te stellen denk ik (deel wordt betaald via lidmaatschap, deel via inschrijven).

We gaan ook naar evenementen zoals het Aircooled Weekend in Wanrooij, daar hebben we een stand en daar is iedereen welkom. En we gaan ook proberen om wat Cars and Coffee te doen, juist om wat andere mensen te zien dan het vaste clubbie dat op de toerriten en de evenementen aanwezig is.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!