iichels VW Passat B8 2.0 TSI 4x4 DSG

De oude auto van mn vrouw was ook ooit stevig in gerookt (Fiat 500). Zo stevig zelfs dat de lak in de rand van het kofferdeksel verkleurd was van de nicotine.
Bij deze auto heb ik t complete interieur vervangen, hemel laten reinigen met een stoomreiniger, hele auto van binnen en van buiten schoon laten maken. Geur was redelijk weg, tot de zomer kwam: de meur die op dat moment in de auto hing was niet te harden.
Plus dat de auto niet lekker liep (lambdasondes kapot), een startprobleem had (wackelcontact op de startmotor) en best veel kilometers had gelopen hebben we besloten het hok een rotschop te geven naar Kroatië. Nog geen dag spijt van gehad!

Nu rijd mevrouw een Mini Cooper S, nooit in gerookt, lage kmstand, een flink stuk ouder en natuuuurlijk ook niet probleem vrij. Maar das een ander verhaal
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol en Ruiter91
Ik had de 3Q0 ACC radar vervangen door een 3QF radar omdat de 3Q0 niet te kalibreren was zonder een dealer.
Ik had de 3Q0 frontcamera, bij de binnenspiegel, vervangen door een 2Q0 omdat de 2Q0 beter binnen de lijntjes kleurt
Ik had m'n 5G0 Golf 7 R-Line stuur vervangen voor een 5H0 Golf 8 R-Line stuur omdat dat sexy is

De 3QF radar kan predictive ACC (moet je wel VZE voor hebben, verkeersbordenherkenning)
De 3Q0 radar kon VZE maar met het wisselen van de radar was ik dat kwijt.
De 2Q0 radar kan nu, door een SWaP code, VZE
Het 5H0 MF stuur heeft een knopje voor Travel Assist

2Q0 camera + VZE + pACC = Travel Assist (Advanced Lane Assist)

En met een software hack kan dat nu 10 minuten duren voordat ie begint te miepen.

Da's echt half autonoom rijden

 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!