Iemand met VCDS omgeving Zuid/West regio?

Ik heb aftermarket led lampjes voor mijn dagrijverlichting geplaatst, maar ik krijg een canbus error. Ik heb weerstanden besteld maar van wat ik lees moeten er ook aanpassingen in VCDs gedaan worden om deze automatisch aan te laten gaan als je de knop naar AUTO draait:

1. De BCM (Body Control Module) is correct gecodeerd via VCDS/OBDeleven:
    • In de lange codering of adaptaties moet je o.a. instellen:
      • DRL actief bij contact “aan”
      • DRL actief in stand “AUTO”
      • Correcte lichtconfiguratie voor de voorlampen (LED of halogeen)

• Bij sommige Polo 6C’s moet je DRL ook koppelen aan specifieke lichtfuncties (bijvoorbeeld functie 10 of 12 in Leuchte-sets via VCDS)
Als iemand hier handig in is omgeving Den Haag/Rotterdam of op een half uur rijden daarvandaan hoor ik dat graag (uiteraard tegen een vergoeding)

Volkswagen  Polo 6c 2017 
Ik heb aftermarket led lampjes voor mijn dagrijverlichting geplaatst, maar ik krijg een canbus error. Ik heb weerstanden besteld maar van wat ik lees moeten er ook aanpassingen in VCDs gedaan worden om deze automatisch aan te laten gaan als je de knop naar AUTO draait:

1. De BCM (Body Control Module) is correct gecodeerd via VCDS/OBDeleven:
    • In de lange codering of adaptaties moet je o.a. instellen:
      • DRL actief bij contact “aan”
      • DRL actief in stand “AUTO”
      • Correcte lichtconfiguratie voor de voorlampen (LED of halogeen)

• Bij sommige Polo 6C’s moet je DRL ook koppelen aan specifieke lichtfuncties (bijvoorbeeld functie 10 of 12 in Leuchte-sets via VCDS)
Als iemand hier handig in is omgeving Den Haag/Rotterdam of op een half uur rijden daarvandaan hoor ik dat graag (uiteraard tegen een vergoeding)
Ik kan de melding morgen voor je uitzetten. Als via vcds niet gaat moet je pas aan weerstanden beginnen. Je kan ook weerstanden plaatsen zodat je alsnog een melding krijgt als iets niet werkt.

Volkswagen  Polo 6r 
Ik kan de melding morgen voor je uitzetten. Als via vcds niet gaat moet je pas aan weerstanden beginnen. Je kan ook weerstanden plaatsen zodat je alsnog een melding krijgt als iets niet werkt.
Hoi Celo, als je de melding uitzet, gaan de lichten dan wel aan als je de knop naar de AUTO stand draait en daar laat? Want nu moet ik ze telkens aandraaien als ik instap en weer handmatig uitzetten als ik uitstap.

Volkswagen  Polo 6c 2017 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!