Als deze Dectane serie wel goed is en geen mankementen vertoont en simpel te monteren is, dan begint het bij mij ook te kriebelen!
Ik heb een 6R highline van 2010.
Heb dit topic even door zitten lezen en verder op het forum gekeken, maar heb een aantal puntjes die mij nog niet helemaal duidelijk zijn:
1. Hoe zit het als ik nu deze set qua licht hetzelfde wil maken als de originele bi-xenon? Welke lampen heb ik dan nodig/moet ik vervangen? Is dat alleen de H7 vervangen?
2. Wat is de kwaliteit dan van het licht? Is deze hetzelfde als de originele bi-xenon dan?
3. Als ik het goed begrijp is het allemaal plug & play, hoe zit dat dan als ik die H7 in xenon verander? (Las iets over extra bekabeling en ballasten etc.?)
4. Bij mij gaat op stand 0 dimlicht automatisch branden, hoe zit dat als ik graag wil dat dan de LED strips, kentekenverlichting en achterverlichting gaan branden, dan moet je nordic setting aanzetten?
5. Er zijn geloof ik 3 kleurvarianten, volgens mij zijn de originele bi-xenon toch ook zwart? Dus dan is de zwarte versie het mooiste toch?:
DAYLINE headlights VW Polo 6R 09+_drl optic_black
6. Dien ik behalve misschien nordic setting verder nog wat aan te passen via VCDS?
Genoeg vragen, maar wil het graag voor mezelf allemaal even helder hebben, inclusief de totaalprijs, voordat ik verder ga.
BVD.