ICE ICE POLO (ROBolop Design)

Ik heb een aantal foto's getrokken van de subkist met de verlichting aan. Dit was niet zo simpel, en als alles klaar is vraag ik eens aan een goede vriend, die professioneel materiaal heeft, om een shoot te doen....
Hij heeft toen de foto’s van de interieurverlichting van de BMW ook getrokken, en dat was BAM.

Zoals je kan zien heb ik voor rood gekozen. De interieurverlichting is rood en wit, maar het wit vond ik maar saai.
DSC05781_resize_zps165d3345-1.jpg

DSC05819_resize_zps7b351c0a-1.jpg

Wat me juist wat tegenzit, is dat je de reflectie ziet van de Led's en de gepolijste alu baar.

DSC05818_resize_zps0546f381-1.jpg

DSC05815_resize_zpsb927f135-1.jpg

Dit heb ik hier en daar ook in de Bmw, en daar ga ik nog eens mee experimenteren.
DSC05814_resize_zpsb5c7cd08-1.jpg

DSC05831_resize_zps6a14c962-1.jpg

DSC05870_resize_zps1dcb8885-1.jpg

DSC05873_resize_zps0e6ee5fc-1.jpg

Als ik het weerbericht mag geloven gaat het weer koud worden, en ga ik weer niet te veel kunnen doen.
 
ziet er echt prachtig uit man! Big Grin
en die reflectie? gewoon laten zitten! ;)
geeft de inbouw wel wat extra's vind ik; overdag strak, clean en een lust voor het oog en in het donker strak, clean, een lust voor het oog met extra rode accenten van de reflectie;)
maargoed, jouw mening is uiteindelijk wet over wat er gaat gebeuren, dus het is aan jou wat je ermee doet ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ziet er echt prachtig uit! Persoonlijk vind ik de schijn op de bar van de LED'jes niet storend, geeft nog een mooi effect.

Gave update weer! Big Grin

Zou je de reflectie van de LED's kunnen verhelpen/verminderen door deze middels doorschijnend stof - evt meerdere lagen - af te schermen?

Idd niet storend! Wat je eventueel zou kunnen doen is er wit vetvrij papier voor hangen o.i.d.

Edit: ja zoiets idd deMercer :)

Ik hoopte dat je er niets zou van zien, maar het is die gepolijste alu baar wat roet in het eten gooit..
Ik ga eens proberen van de ledstrip mat te schuren en eens kijken wat dat geeft, gelijk jullie hier ook zo een beetje aanhalen.
 
ziet er echt prachtig uit man! Big Grin
en die reflectie? gewoon laten zitten! ;)
geeft de inbouw wel wat extra's vind ik; overdag strak, clean en een lust voor het oog en in het donker strak, clean, een lust voor het oog met extra rode accenten van de reflectie;)
maargoed, jouw mening is uiteindelijk wet over wat er gaat gebeuren, dus het is aan jou wat je ermee doet ;)

De meeste mensen die ik dit ga laten zien gaan daar NOOIT over lul-en......

DAM!! wat een prachtig werk

THX MATE

Super gaaf project! Prachtig! Wanneer mag ik mijn Polo langsbrengen? Big Grin;)



NOOIT. Deze klaarmaken is al denkwerk genoeg geweest en het is belange nog niet klaar.
 
Na ferm ziek te zijn geweest, ben ik terug in de gang geschoten.
Aleeee dat dacht ik toch. Toen ik de kist bekeek zag ik dadelijk dat er een barst in het glas was.
DSC05905_resize_zps1428f2a6-1.jpg

Na eens ferm gevloekt te hebben, heb ik het er terug vanaf gedraaid.
Ik dacht, ik ga dat eens snel lossnijden van de alu, maar dat viel tegen.
DSC05908_resize_zps91b3909a-1.jpg

Het gemakkelijkste was dat ik alles goed fijn sloeg en dan met een mes de tec7 door sneed.
Echt een klo-ewerk.
Natuurlijk was ik ondertussen aant denken wat de oorzaak kon zijn, en dat had ik snel gevonden. De alu kader waar het glas op lag was niet volledig vlak, en kon niet anders dan stuk gaan.
Nu, ik heb veel liever dat het nu gebeurd, dan tegen alles af is ......
Glas is al besteld en morgen ga ik dat al opnieuw plakken.
shit happens
 
Zonde zeg! Wat voor glas neem je nu, gelaagd?

Dit was gelaagd glas, maar dat breekt ook hoor.



Balen, zeg! Maar net wat je zegt: liever nu dan wanneer alles af is.
Hoe ga je het nu oplossen?

Ik heb de fout gemaak op de schroeven niet allemaal het zelfde aan dte draaien, en had er 2 vergeten en daar was een verhoging.
Dat glas MOEST zo wel barsten. Deze fout ga ik hopelijk niet meer maken.
Dat noemen ze leergeld hé.

Balen man, maar ja zoals je zelf zegt beter dat het nu gebeurt dan dat je helemaal klaar bent. Is plexiglas overigens geen optie?

Met plexi zou dit niet gebeurd zijn, maar ik werk daar liever niet mee als het met glas kan.
Als je nog maar verkeerd naar plexi kijkt heb je er al krassen op.
Het komt wel in orde terug, maar het kost me een dag werk, en wat euro's. Maar ik zeg altijd , wie niets doet kan niets mis doen hé
 
Ben terug in de gang geschoten.... Ik heb aan de onderkant van de bak, een alu plaat van 2mm dik geschroefd. Zo zie je totaal niets van de kabels en ziet er dat iets beter uit.
DSC05914_resize_zpsbb632d01.jpg

Als alles wat mee zit ga ik de bak morgen in de Polo monteren.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!