ICE ICE POLO (ROBolop Design)

Omdat de volledige bak omhoog moet gaan voor aan het reservewiel te kunnen, heb ik een scharnier moeten maken.
Ik ben eerst begonnen met 2 alu plaatjes uit te zagen van 10mm dik.
Die heb ik dan op mekaar geschroefd, en dan heb ik met een trappenboor gaten geboord van 22mm.
In die gaten van 22mm heb ik een lager in geperst.
DSC04825_resize-1.jpg

GEPERST klink wel professioneel, maar ik heb het veel simpeler gedaan.
Zoals je kan zien het ik het plaatje tussen de bankschoef gezet. Dan een dop genomen die iets kleiner was dan de lager, en zo alles in mekaar gedraaid. SIMPEL.
DSC04828_resize-1.jpg

Het resultaat.
DSC04832_resize-1.jpg

DSC04838_resize-1.jpg

De alu plaatjes komen vast te staan aan een beugel die standaard in de Polo staan.
DSC04842_resize-1.jpg

DSC04844_resize-1.jpg

DSC04845_resize-1.jpg

Door het lager heb ik een schroef gedraaid van M8.
Je kan ook al zien dat ik een hefboom gemaakt heb van ijzer.
DSC04848_resize-1.jpg

DSC04855_resize-1.jpg

Eens ik dit aan beiden kanten had, heb ik de 2 aan mekaar verbonden met een U ijzer.
DSC04862_resize-1.jpg

Het U ijzer is aan de binnenkant 18mm. Daar gaat mijn hout in komen te staan .
Hier kan je ook zien dat ik hout schuin gaat komen te staan.
DSC04859_resize-1.jpg
 
GEPERST klink wel professioneel, maar ik heb het veel simpeler gedaan.
Zoals je kan zien het ik het plaatje tussen de bankschoef gezet. Dan een dop genomen die iets kleiner was dan de lager, en zo alles in mekaar gedraaid. SIMPEL.

het ziet er anders wel professioneel uit:wink:

groeten ger
 
GEPERST klink wel professioneel, maar ik heb het veel simpeler gedaan.
Zoals je kan zien het ik het plaatje tussen de bankschoef gezet. Dan een dop genomen die iets kleiner was dan de lager, en zo alles in mekaar gedraaid. SIMPEL.

het ziet er anders wel professioneel uit:wink:

groeten ger

Maar dat is het niet hé. Ik vind het altijd cool als je met simpele dingen (bankschroef) ook iets goed kan doen.



Jij maakt mooie dingen.... Ik volg je projecten op cleaned ;)

THX Dude, ik probeer het zo goed mogelijk te doen. Verglijk deze instal niet met de BMW.
Het niveau gaat hier zeker niet zo hoog zijn. Deze keer moet het wat vooruit gaan hé.
1555animatedsmiley-1.gif
 
Wow man wat een vet project en ik ben nog niet klaar met lezen maarre het is al half 2 ik ga maar eens naar bed morgen lees ik het wel verder over de beemer en zoals ik al eerder aangaf ben benieuwd wat en hoe die polo er aan het eind uit gaat zien nu ik zie en las hoe jou projecten eruit zagen ;)
 
Wow man wat een vet project en ik ben nog niet klaar met lezen maarre het is al half 2 ik ga maar eens naar bed morgen lees ik het wel verder over de beemer en zoals ik al eerder aangaf ben benieuwd wat en hoe die polo er aan het eind uit gaat zien nu ik zie en las hoe jou projecten eruit zagen ;)

Ik denk dat het ook niet te doen is om dit in één ruk uit te lezen, lol.
Verwacht niet het zelfde in de Polo.
Gaat gewoon een propere instal worden, niets meer.
 
Dit gaat de box worden die in de koffer komt te staan.

DSC04884_resize-1.jpg


De 4 gaten wat je ziet is voor de Focal subjes (4x13cm) dieer in komen.

Hier kan je zien hoe groot de subkist gaat worden.

DSC04877_resize-1.jpg


DSC04876_resize-1.jpg


Je ziet nu een MDF plank staan die de subbox scheidt van hetversterker gedeelte.
DSC04868_resize-1.jpg


Wat die scheiding betref zit ik nog aan een paar cooledingen te denken, maar ik ben er nog niet helemaal uit.


Wat de equalizer betreft, had ik eerst het idee van deze in tewerken in één van de zonnen blinden dietegen de hemel hangen in het interieur, maar qua grote ging dit niet gaan.Spijtig want ik vond het wel een cool idee.
Nu heb ik hem weer maar eens op de versterker gelegd, en hoemeer ik er naar kijk hoe beter ik het vind.
Ik moet dan wel een high tech beugel maken, maar dat gaat zo geen probleemzijn denk ik.

DSC04875_resize-1.jpg


Hier kan je ook zien dat ik nog een aantal cm ophoog kangaan met de equalizer, en dat vond ik ook al zeer goed.

DSC04878_resize1-1.jpg

 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!