Hulp gevraagd Accu leeg keyless???

Polobm6r

Bekend lid
1,796
749
132
Zoals titel zegt staat me accu van de Polo leeg en kan ik er niet in omdat ik keyless entry heb.
Kan ik zelf iets doen of moet de dealer komen?
Hoor t graag van jullie
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Ik verwacht dat je 'm het beste open kan doen, motorkap open, andere auto met kabels aansluiten op accu, die een paar min verbonden laten zijn.
Daarna 'normaal' de auto open doen, dus met sleutel, en daarna de auto starten.

Dan zou het naar mijn weten niet 'fout' moeten gaan, omdat de auto dan weer 'gewoon' stroom heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Polobm6r
Ik verwacht dat je 'm het beste open kan doen, motorkap open, andere auto met kabels aansluiten op accu, die een paar min verbonden laten zijn.
Daarna 'normaal' de auto open doen, dus met sleutel, en daarna de auto starten.

Dan zou het naar mijn weten niet 'fout' moeten gaan, omdat de auto dan weer 'gewoon' stroom heeft.
Ja dus geen jumpstarter er op zetten even en daarna starten?
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Normaal heb je dan toch een plus en min aansluiting onder de motorkap om een starthulp te kunnen krijgen
Tenminste de merken waar ik mee werk waar de accu binnen staat hebben dat wel
Precies, start/laad punt zit in de motorruimte.
Kofferbak kan worden geopend als er voldoende spanning aanwezig is.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 116pk 
  • Leuk
Waarderingen: Polobm6r
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!