Hulp bij lamp faal detectie diagnose mbv VCDS

Hallo leden,

In mijn topic https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/dimlicht-error-links-na-vervangen-h7-lamp.20257/ hint @iichel dat dimlicht type met vcds aan te passen is.

De laatste dagen observeer ik dat de night breaker LED H7 (dimlicht) na het starten bij een koude motor en koud motorcompartiment de lamp faal detectie laat afgaan (terwijl de lamp gewoon functioneel is). Dit is gebeurd dus elke ochtend nadat de auto hele nacht heeft kunnen afkoelen, of na een hele dag werken.
Het lijkt dus temperatuur afhankelijk fenomeen.

Is er iemand die mij wil en kan helpen met:
- heeft de lamp faal detectie systeem een historie geheugen? En kan deze uitgelezen worden? Is daarbij zichtbaar bij waarom en welke waarde de lamp gefaald heeft?
- kan de threshold waarde, wanneer fout gemeld wordt aangepast worden?

Ik ben woonachtig in regio Eindhoven, wil er best een uur voor rijden. Wanneer er een kleine vergoeding tegenover is dat geen probleem.

Stuur mij een PM als je mij kunt en wilt helpen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Hallo leden,

In mijn topic https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/dimlicht-error-links-na-vervangen-h7-lamp.20257/ hint @iichel dat dimlicht type met VCDS of OBdeleven aan te passen is.

Is er iemand uit de regio Eindhoven met VCDS en/of OBdeleven die mij wil helpen met diagnose en/of aanpassing, Andries kan mij helaas niet helpen omdat hij komende weken niet Eindhoven hoeft te zijn.

Ik ben woonachtig in regio Eindhoven, wil er best een uur voor rijden. Wanneer er een kleine vergoeding tegenover is dat geen probleem.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!