Hulp bij coderen. Wie kan mij helpen omgeving Spijkenisse?

Jafo

Bekend lid
131
54
46
Ik ga, zoals al gemeld 18 november mijn polo krijgen. En heb zitten zoeken op diverse websites wat de mogelijkheden zijn om extra opties te laten coderen. De dealer gaat het niet doen omdat het een lease auto is. Ja jammer.

Ik heb een lijst met opties die ik graag gecodeerd wil hebben en een aantal opties waar ik vragen bij heb wat ze echt gaan toevoegen. Maar de belangrijkste vraag is wie er in de buurt van Spijkenisse mij zou kunnen helpen? Bijvoorbeeld Lane assist wil ik echt niet elke keer uitzetten als ik ga rijden.

Dus graag iemand in de buurt waar ik mijn verlanglijstje kan inleveren en ook mijn vragen over diverse opties beantwoord kan krijgen. Over het financiële gedeelte komen we echt wel uit! Ik ben benieuwd.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Waarom zou je de lane assist uit willen zetten? (op sommige dijkweggetjes na)
Je travel assist werkt ook i.c.m. de lane assist

Je kan met VCDS wel instellen dat hij de laatste stand onthoud, dus lane assist uit bij stoppen is lane assist uit bij starten (en vice versa)
Ik heb wel gemerkt met de groot licht assist dat hij de laatste stand niet altijd wil onthouden, maar dat kan ook alleen zijn bij de FLA :sweatsmile:
 
Waarom zou je de lane assist uit willen zetten? (op sommige dijkweggetjes na)
Je travel assist werkt ook i.c.m. de lane assist

Je kan met VCDS wel instellen dat hij de laatste stand onthoud, dus lane assist uit bij stoppen is lane assist uit bij starten (en vice versa)
Ik heb wel gemerkt met de groot licht assist dat hij de laatste stand niet altijd wil onthouden, maar dat kan ook alleen zijn bij de FLA :sweatsmile:
Ik wil zelf sturen. En niet de auto laten ingrijpen wanneer ik een bochtje iets korter instuur. En een witte lijn over ga.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Ik wil zelf sturen. En niet de auto laten ingrijpen wanneer ik een bochtje iets korter instuur. En een witte lijn over ga.
Snap ik.
Uitzetten is 1 sec werk.
Uiteinde linker hendel indrukken en op ok klikken.

Maar zoals ik eerder zei dit is via VCDS in te stellen op laatst gebruikte stand. (y)
 
Allen,

Dank voor de reacties. Maar wil jullie even laten weten dat ik volgende week donderdag naar Andries ga. Die reageerde als eerste, en ben met hem in contact gegaan en niet iedereen aanschrijven. Dat schept chaos in het proces. Dus vanaf volgende week donderdag hoef ik lane assist niet meer iedere keer uit te zetten. En nog wat andere smaakjes.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!