Item pictogram

[HOW-TO][Polo 6C][VCDS] Automatische coming home functie

3976a9b1f3090457042df2a7055bc15b.jpg
iemand die dit kan ontcijferen?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Wat er wel of niet kan na wisselen van een lichtschakelaar of licht/regen sensor ... ik durf het niet te zeggen.
Op mijn 6C waren al deze opties aanwezig en was het dus alleen maar activeren.


Opel en VW met elkaar vergelijken is appels met peren vergelijken.



hallo heb je in een polo 6c de regenlichtsesor werkend gekregen ? heb zelf een ingebouwd werkte niet , bij vw zeiden ze dat ik een ander bcm moest vinden waar dit in heeft gezeten heb bcm gehaal aangesloten lich regen sensor werkt maar toenze inleerden
deet het niet meer
 
polo  polo 6c  1,2 
vandaag een automatische lichtschakelaar gehaald, het is een plug & play schakelaar. Alleen nu werkt CH & LH niet helemaal? wel werkt de automatische stand in de auto. CH & LH werkt alleen op standlicht. ik wil ook de gewone verlichting bij de CH & LH. Is dat mogelijk? Kan het zijn omdat ik Xenon erin heb zitten?
 
Ik heb een 6C met regen-/lichtsensor.
Moet ik de lichtschakelaar vervangen door één met een AUTO-stand? Of is dat bij een 6C met regen-/lichtsensor niet nodig om CH & LH te activeren?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 110pk 
Ik heb een 6C met regen-/lichtsensor.
Moet ik de lichtschakelaar vervangen door één met een AUTO-stand? Of is dat bij een 6C met regen-/lichtsensor niet nodig om CH & LH te activeren?

Helaas zo simpel werkt het niet.

Als eerste moet je een regensensor hebben en dan zou eventueel de Auto schakelaar geplaatst moeten worden met coderen.

Heb je een gootje van je spiegel naar het dak lopen?
Heb je een zelfdimmende binnenspiegel?
Als je je wisser op interval zet gaat de wisser dan om de zoveel tijd als het niet regent of blijft hij plat liggen?

Met deze info zouden we meer info kunnen geven.
 
En natuurlijk de sensor verbinden met de schakelaar, heb ooit is gelezen dat het kan zijn dat er al een kabeltje ligt, zou dan een paarse moeten zijn, niet zeker, wel hier ergens gelezen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!