[How To] [6R] OEM alarm inbouwen

Ik ben zojuist weer even bezig geweest om de alarm werkend te krijgen. De interieur sensor werkt en de waarschuwingslichten gaan af maar de sirene niet. Ik heb net even de connector doorgemeten en er zit 12v op En de paarse kabel staat in verbinding met pin 36 witte stekker. Kan iemand even dubbel checken of de kabels goed zitten:)

4D3EB864-FE01-4995-ADDC-B48533681BBB.jpeg

Is er nog een manier van de sirene controleren door er 12v op te zetten? Anders gaan we maar even een nieuwe sirene kopen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
Dan gaan we even een nieuwe sirene scoren en hopen dat het dan wel werkt. Ik heb gelijk ook maar even een extra filter besteld, kan ik dat ook gelijk er in drukken als de parafaan er uit is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!