How to (6r) hoogteregeling oem xenon

D

Deleted member 4363

Afgelopen week een aantal onderdelen aangeschaft om de hoogteregeling te laten werken.

Ik zal hier tzt wat meer info en foto's plaatsen

Wat ik tot nu toe heb besteld is:
Hoogteregeling kabel zie link
http://m.ebay.de/itm/170982304945?_mwBanner=1

Niveausenor lichtbundel hoogteverstelling voor de achteras nr. 6R0 941 273 B

Het enige wat ik nog moet hebben is
6Q0 612 405 = houder achteras

En de AFS module die achter het dashboard kastje komt 6R0 907 357

Natuurlijk heb je wel oem xenon lampen en adapter kabels nodig.

Zodra ik aan de slag ga komt er meer info. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Maik en iichel
Nog niet, zal het buiten moeten doen en het weer werkt ook niet echt mee.
Pak straks alles in een keer bij de zomer wissel , auto licht, verlagings veren, hoogte regeling, xenon ++thanks to Iichel :)
 
  • Leuk
Waarderingen: 3errors
AFS €100,- op bm parts
Kabel €60 op een duitse site( hou je tegoed)
Beugel €15,- dealer
Hoogteregeling voor de achteras €50,- bm parts

Xenonlamp niet onbelangrijk, tussen de 400 en 800 op mp.
 
@Mike29 hou der rekening mee als je laag rijd met je air, dat je xenon ook een stuk minder van de auto af verschijnt, ook al stelt ie zich op het begin in. Ik rijd nu op een schroefset opzich best laag en hij schijnt niet echt de verte in. Moet de aan gezien mijn afstelling permanent zo is, laat ik de basisafstelling aanpassen dan is het geen probleem meer als het goed is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mike29
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!