[HOW-TO][6R][EXTERIEUR] Automatische achterklep

Ik ben echt een leek en snap niet zoveel van hierboven genoemde, helaas kan ik ook geen YouTube filmpjes vinden van hoe en wat.

Echter heb ik de bm waarbij ik op de ab de klep open kan drukken, hierbij springt hij uit zijn slot maar gaat niet open, kwestie van die veren die de klep ondersteunen vervangen naar veren die steviger zijn? Of kan ik een of andere veer ergens plaatsen zodat hij op de orginele gewoon omhoog plopt?.

Sorry voor mijn leekheid.
 
Volkswagen  6c bluemotion  1.4 tdi 
Inhakend hierop. Heb deze dingen ook al eens voorbij zien komen, maar ik heb geen idee of dit goed werkt... Dus wie waagt het erop en besteld ze?



Je hebt dus mogelijk alleen nieuwe veren nodig als ze niet meer sterk genoeg zijn (zie laatste quote in het filmpje)
 
Laatst bewerkt:
Inhakend hierop. Heb deze dingen ook al eens voorbij zien komen, maar ik heb geen idee of dit goed werkt... Dus wie waagt het erop en besteld ze?



Je hebt dus mogelijk alleen nieuwe veren nodig als ze niet meer sterk genoeg zijn (zie laatste quote in het filmpje)
Hmm, dan heb je dus de gasveren niet nodig dan kan je gewoon je eigen OEM dempers gebruiken & puffers?
 
Ik heb die besteld en met m'n oude veren werkte het, alleen na lange tijd zon erop..

Nieuwe gasveren geplaatst, wil het niet meer dicht, met beetje proberen, scheurde 1 bevestigingspunt van gasveer.

Misschien als m'n nieuwe veren wat ouder zijn...
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Als ik onderstaande aanschaf werkt het dan op mijn 6r en waar kan ik deze het beste kopen?


1L0 827 550 Seat tolledo achterklep dempers
1K8 827 761 D Scirocco achterklep puffers
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen polo  6r  1.2tdi 
Hij bedoelt dat het niet zo maar ff vervangen is. Je moet ze nog wat bewerken, volgens mij de puffers wat afslijpen.
Staat hier in topic ook beschreven.
Niet dat het heel moeilijk is, maar dat het wel nodig is.
Google de items, vast wel veel aanbieders.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en racoon
Heb iemand gevonden die mij gaat helpen, heb ik naast onderstaande onderdelen nog meer nodig?


1L0 827 550 Seat tolledo achterklep dempers
1K8 827 761 D Scirocco achterklep puffers
 
Volkswagen polo  6r  1.2tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!