[HOW-TO][6R][EXTERIEUR] Automatische achterklep

@pigeon ik heb dit tutorial voor mijn polo 6C geprobeerd. Alleen zelfs na het inkorten van de puffers blijft er een grote stuk opening nog over als de kofferbak dicht is.. wat doe ik nou fout?

- gasveren 1L0827550 gezet ( werkt perfect, zwaar om de kofferbak dicht te doen alleen!)

- sirocco puffers 1K8827761D , ingekort met een cm en ingebouwd.

Ben ik iets vergeten? Ik hou toch wel bijna 2 cm speling over :eek:
 
Volkswagen  6C  1.4 TDI GP 
@pigeon en de anderen bedankt voor de info. Zonder plaatjes lijkt het allemaal wat moeilijker.
Zal het straks, als ik hem heb, eens gaan proberen. Moeten de gasveren dezelfde lengte hebben als de originele veren?
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Iemand een ideetje, ik heb hem vandaag aangesloten nieuwe gasveren + puffers, hij schiet beetje uit het slot maar gaat niet automatisch open, als ik hem een zetje geef dan gaat die helemaal open.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!