Bericht leeggemaakt voor de koppeling met mijn garage, de originele tekst staat in post 3
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De dealer wou mij ook niet geloven toen ik zei dat het ook zonder de fabrieksoptie te programmeren was. Hij ging het uitzoeken.yvonne1980 zei:Goede dealer,voor de bochtenverlichting moest ik 80 euro afrekenen.
Nog niet precies, later deze week heeft de persoon door wie ik het in wil laten bouwen een meeting met de technische man van Pilot zelf. Als het goed is gaat hij dat programmeren voor Xenon dan bespreken, ook voor een Polo Bluemotion.Johan zei:Klinkt allemaal goed! Heb je ook enig idee waar/welke setting in VCDS je moet aanpassen voor de xenon?
Jij ook gefeliciteerd. Hoe laat krijg jij hem ? Ik om 11 uur.Sjors zei:Congrats, klinkt goed!
Ik ga hopelijk ook deze donderdag bijna dezelfde BlueMotion ophalen.![]()
Houz74 zei:Jij ook gefeliciteerd. Hoe laat krijg jij hem ? Ik om 11 uur.Sjors zei:Congrats, klinkt goed!
Ik ga hopelijk ook deze donderdag bijna dezelfde BlueMotion ophalen.![]()
De dealer in Apeldoorn had deze nieuw op voorraad, de auto is gefabriceerd in september 2011 maar is modeljaar 2012 en wordt in 2012 op kenteken gezet.
Was een voorraad-auto zonder deze optie, achteraf inbouwen was wel veel duurder (€ 540,- inclusief spuiten)Ger zei:De volgende dingen heb ik door de dealer laten inbouwen:
- Park Distance Control achter
zijn deze niet af fabriek er op gezet ??
[edit]
Voorruit is inmiddels vervangen, alles is er klaar voor om overmorgen m'n nieuwe auto op te halen.
Deze optie is in plaats van jammer genoeg, had ze ook liever allebei gehad.Ysolvis zei:onderstaande functie lijkt mij ook heel gaaf maar komt deze functie erbij in de boordcomputer of in plaats van?
- Verbruik van l/100km naar km/l
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.