Houz74 :: 2012 Volkswagen Polo Bluemotion
Houz74 :: 2012 Volkswagen Polo Bluemotion

Houz74 :: 2012 Volkswagen Polo Bluemotion

Overgezet uit oude forum-software.
Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R Bluemotion 1.2 TDI
Uitvoering
Comfortline
Kleur
Shadowblue metalic
Bouwjaar
2012
Inmiddels een werkende H4 Bi-Xenon in laten bouwen. Dit is een niet-Canbus set zonder extra (Bluemotion) weerstanden.

Kreeg eerst wel een foutmelding, maar deze heb ik door de inbouwer met Vagcom Pro laten uitschakelen. Nadeel is wel dat ik nu de bochtenverlichting kwijt ben, maar deze ga ik zelf met VCDS wel weer terug krijgen. Een beetje uitzoeken welke bit precies de foutmelding uitschakelt, er zijn nu een heleboel lampdiagnoses uitgezet.
 
Inmiddels foto's bijgevoegd, alleen jammer dat er maar 3 per onderdeel kunnen.

Dit hebben wij ook als negatief punt gemeld bij de leverancier van de module. In principe hebben we wel toestemming de module aan te passen dus misschien dat we in de toekomst dit zelf aan kunnen passen. Nadeel blijft dan weer dat je met update's weer alles moet herbouwen. (oplossing; niet updaten zou je denken ;) )

Ontopic
 
Je hebt de xenon dus niet zelf ingebouwd??
Zit er veel verschil in de xenon sets??
Heb 'm inderdaad laten inbouwen, en tevens alle lampen aan de voorkant vervangen door een andere kleur.
In principe heb je door programmeren niet meer een speciale canbus set nodig. De set die ik zelf heb laten inbouwen was m'n eigen set uit mijn oude auto, deze ballasten waren zeker niet slim waardoor het inbouwen wat meer moeite kostte door de beperkte ruimte. De set die de inbouwer levert zijn wel slim ballasten en de kleur van de lampen ook een stuk blauwer.
De prijsverschillen van de sets die hij aanbied zitten vooral in de andere lampen.
 
Heb 'm inderdaad laten inbouwen, en tevens alle lampen aan de voorkant vervangen door een andere kleur.
In principe heb je door programmeren niet meer een speciale canbus set nodig. De set die ik zelf heb laten inbouwen was m'n eigen set uit mijn oude auto, deze ballasten waren zeker niet slim waardoor het inbouwen wat meer moeite kostte door de beperkte ruimte. De set die de inbouwer levert zijn wel slim ballasten en de kleur van de lampen ook een stuk blauwer.
De prijsverschillen van de sets die hij aanbied zitten vooral in de andere lampen.

Lijkt net of je aan de binnenkant iets van blauwtint hebt in je koplamp en xenon wel wit.
Wil zelf 6000K net zoals me dagrij-verlichting en mistlampen, de led's heb ik al binnen :)
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Mooie kleur komt er van jou set af! Big Grin
lang niet alle 6000k sets geven zo'n mooie kleur af Big Grin

@RJ, die blauwe gloed aan de binnenkant zijn de ledstadslichten ;)
het is echt een hele opgave om de juiste leds te vinden bij je xenon, al valt het op een foto altijd veeeeel sneller op dan irl ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Mooie kleur komt er van jou set af! Big Grin
lang niet alle 6000k sets geven zo'n mooie kleur af Big Grin

@RJ, die blauwe gloed aan de binnenkant zijn de ledstadslichten ;)
het is echt een hele opgave om de juiste leds te vinden bij je xenon, al valt het op een foto altijd veeeeel sneller op dan irl ;)

Thnx voor de info... Dat word dus 6000K bestellen eind deze maand en dan met mooi licht het donker in Big Grin
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!