Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
moet het wel spannend houden natuurlijk dat auto rijden, en met het 100 rijden van tegenwoordig is het spannende er anders ook zo snel vanaf hahaha!Naast het feit dat het slecht is voor je auto, riskeer je de kans om langs de weg komen te staan met een lege tank. Ik zou mij geen enkele logische reden voor kunnen halen om je tank tot de laatste druppel leeg te rijden.
Ik gooi volgens mij de tank gemiddeld vol zodra deze nog 50% vol is.Iemand ooit helemaal leeg gereden?
Probeer het uit en deel je ervaringHoeveel km. kun je nog rijden als het reservelampje brandstof aangaat.
Iemand ooit helemaal leeg gereden?
De afstand die het display aangeeft heb ik niet zo'n vertrouwen in
43,2 L getanktop papier heeft de polo een 40 liter tank maar ik heb wel eens 41,9 getankt haha dus leeg leeg
Hier 45 litertank en al eens 51,5 liter kunnen tanken.op papier heeft de polo een 40 liter tank maar ik heb wel eens 41,9 getankt haha dus leeg leeg
Laat ik het zo zeggen de AW heeft een 40 liter tank. ik weet dat op sommige modellen je nog de ontluchtpijp ook kan vullen sja die heeft een AW nietHier 45 litertank en al eens 51,5 liter kunnen tanken.
Bij mij gaat het lampje aan bij een actieradius van 40km. maar ik heb er toen nog wel 100km. mee kunnen rijden. Waren wel hele zuinige snelweg kilometers, dat scheelt.
Ik lees dat zo vaak maar ik doe het al zolang ik deze Polo heb. (04-07-2013. 73.722km. geleden)Niet zo best voor je brandstofpomp om leeg te rijden
op papier heeft de polo een 40 liter tank maar ik heb wel eens 41,9 getankt haha dus leeg leeg
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.