Hoeveel kilometer heeft jouw Polo inmiddels gelopen?

full.jpg


Vrijwel exact 1 jaar geleden gekocht met 23K op de klok... Iets meer gereden dan verwacht eigenlijk (ik rij alleen prive kilometers).
 
Mmmm dat klinkt niet heel goed, benzine had vrijwel zeker goedkoper geweest dan (als hij privé is ;))

Als mijn BM in de belasting had gezeten wel ja, haha Stick Out Tongue
Heb het er laatst nog over gehad toevallig en in de huidige situatie is de BM nog goedkoper als ik het goed heb begrepen :)

Maargoed, mijn kilometers per jaar blijven eigenlijk elk jaar zo langzaam aan oplopen, dus bereik vanzelf wel weer het eigenlijke omslagpunt denk ik zo :lol:

Oh en mijn auto is inderdaad privé ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
ik zit nu op de 120.000 km, auto van mei 2011. dus sinds paar maanden buiten garantie.
vandaag is de EGR klep / Koeler overleden, ineens geen vermogen meer en knipperende gloeispiraal samen met motorstoringslampje, vanmiddag de auto naar de dealer en wordt morgen gemaakt.
er is een coulance regeling voor dit euvel maar zal toch wel snel een paar honderd eu gaan kosten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!