Hoeveel kilometer heeft jouw Polo inmiddels gelopen?

Iets meer dan 2 jaar geleden:
vwzf2s.jpg


Nu:
2cnw0v7.jpg
 
Bij mij bijna 41.000 op de teller sinds begin oktober 2011. Een maand geleden is het wiellager rechtsvoor vervangen en gisterenavond de auto weggebracht vanwege een heel vervelend rammeltje rechtsachter dat er al een paar maanden in zit. Opvallend is dat het bij vorst weg was. Ze denken dat het in de schokdemper zit, als het goed is morgen gefixed...
 
auto is vandaag precies 2 jaar! opgehaald op zaterdag 7 mei 2011, km stand vandaag 109.946 km.
volgens tankpas gemiddeld verbruik 1:21 (met 205 breed winterbanden en 215 breed zomerbanden)
1e jaar ventura box, 2e jaar JD box veel snelweg KM met stevig rijgedrag.

alleen reguliere beurten + gps antenne vervangen en 2 weken geleden rammelende uitlaat gerepareerd door dealer.
in alle km'ers 1 set zomerbanden opgereden en een set winterbanden 50%. rij dus makkelijk 60 dkm met een set banden

Ik ben wel benieuwd hoe lang mijn remschijven voor nog mee gaan, 110 dkm is best lang voor een set remschijven.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!