Hoeveel kilometer heeft jouw Polo inmiddels gelopen?

Afgelopen twee weken er weer 4300km bij gezet in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Zwiterland, Italië, Slovenië, Oostenrijk en Duitsland. Dat zet de stand op 337.411km. Gemiddeld verbruik van 1 op 22 deze vakantie.

Auto rijdt nog steeds fijn. 170/180 in Duitsland geen probleem, 25% helling op geen probleem, 40 graden in de Gotthardtunnel geen probleem. Hij mag van mij nog wel even blijven!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
  • Leuk
Waarderingen: Jeroldd, Sal en HoMi
Jammer he, zeker met carplay/android is dit zo'n fijne auto dat het lijkt dat het te snel gaat.
Precies, auto uit 2017. Ik ben nog lang niet toe aan een nieuwe. het liefst rijd ik 'm af. Gisteren gewassen en dan zie ik toch wel wat voor mooie auto er onder die vieze bende zit, haha. Po.jpgPo 2.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!