Hoeveel kilometer heeft jouw Polo inmiddels gelopen?

Mijn GTI staat nu op 202k, maar heeft bij 190k een volledige motor revisie gehad twv 6000€ ivm het beruchte olie verbruik!

Ook is er een nieuwe turbo op gekomen en hoop er nog boel km bij te zetten!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 
Ik zal er nu 45.000 kilometer op hebben staan en hoop er niet echt teveel bij te rijden. Als we weg gaan pakken we de audi van mijn vrouw. Ik wil de polo zo lang mogelijk houden dus vandaar geen kilometers erop zetten als het niet nodig is.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
Ik zal er nu 45.000 kilometer op hebben staan en hoop er niet echt teveel bij te rijden. Als we weg gaan pakken we de audi van mijn vrouw. Ik wil de polo zo lang mogelijk houden dus vandaar geen kilometers erop zetten als het niet nodig is.
Lijkt me heerlijk om een auto te kopen en er dan geen kilometers op te zetten en er vaker naar te kunnen kijken dan in te rijden....
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik zal er nu 45.000 kilometer op hebben staan en hoop er niet echt teveel bij te rijden. Als we weg gaan pakken we de audi van mijn vrouw. Ik wil de polo zo lang mogelijk houden dus vandaar geen kilometers erop zetten als het niet nodig is.
Dit wil niet zeggen dat het goed voor de auto is hoor. Kleine stukjes of weken stil staan is niet bevorderlijk voor de motor
 
Nee,dat snap ik mensen. Maar ik rijd er niet onnodig in. Tuurlijk rijd ik er wel afstanden mee. Mijn maat woont in duitsland en dan laat ik hem wel ff uit natuurlijk. Daarnaast heb ik ook nog mijn oldtimer die in de zomerdagen uitgelaten moet worden om dezelfde reden die jullie aangeven. Maar heb de GTI natuurlijk niet gekocht om voor de deur neer te zetten en wordt met grote regelmaat netjes uitgelaten. Daarnaast bezit ik ook nog een oude zundapp KS 80 met motorkenteken die ik wel gebruik voor woon/werk verkeer dus dan staat de polo ook stil voor de deur.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!