Wasstraat....perfect! Inclusief stofzuigerplein en luchtblazertje....€13,50
 

Bijlagen

  • IMG-20200614-WA0001_jpeg.jpg
    IMG-20200614-WA0001_jpeg.jpg
    109.5 KB · Weergaven: 49
  • 20200614_110108.jpg
    20200614_110108.jpg
    74.7 KB · Weergaven: 48
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
1. Wasbox schoonspuiten met water en sop (0,50 cnt)
2. Met de hand en emmer, carwash van de lidl,
3, velgen ook sch
4. Schoonspuiten met vlekvrije water. (0,50 cnt)

Voor een euro ben ik klaar, dit doe ik 1x in de 2 weken.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Dus voor diegene die ook hun eigen sop en emmer gebruiken, hoe vullen jullie dit gemakkelijk ter plekke?

Ik gebruik al jaren een jerrycan die ik vul.
Lege emmer, spons, washmitt, sop mee,
Bij de wasbox inhoud jerrycan in de emmer en wassen maar...

Met de hand wassen mag niet in de wasbox (staat een bord bij). ik doe dit daarom op rustige tijden, vaak in de avond na 21.00 dan is het lekker rustig.

ik doe dit ook in de winter, na het wassen in de garage zetten zodat de ramen niet bevriezen.

vroeger leaseautos gehad, ik hield ze altijd schoon. 1x per week met de hand wassen. De velgen waren als nieuw bij inlevering. Degene van de leasemaatschappij was verbaasd, zoiets nog niet eerder meegemaakt.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
Dus voor diegene die ook hun eigen sop en emmer gebruiken, hoe vullen jullie dit gemakkelijk ter plekke?

Ik gebruik al jaren een jerrycan die ik vul.
Lege emmer, spons, washmitt, sop mee,
Bij de wasbox inhoud jerrycan in de emmer en wassen maar...

Met de hand wassen mag niet in de wasbox (staat een bord bij). ik doe dit daarom op rustige tijden, vaak in de avond na 21.00 dan is het lekker rustig.

ik doe dit ook in de winter, na het wassen in de garage zetten zodat de ramen niet bevriezen.

vroeger leaseautos gehad, ik hield ze altijd schoon. 1x per week met de hand wassen. De velgen waren als nieuw bij inlevering. Degene van de leasemaatschappij was verbaasd, zoiets nog niet eerder meegemaakt.
Hogedruklans in de emmer op de spons zetten en indrukken, doe je dat niet zit je onder :(
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Dus voor diegene die ook hun eigen sop en emmer gebruiken, hoe vullen jullie dit gemakkelijk ter plekke?

Ik gebruik al jaren een jerrycan die ik vul.
Lege emmer, spons, washmitt, sop mee,
Bij de wasbox inhoud jerrycan in de emmer en wassen maar...

Met de hand wassen mag niet in de wasbox (staat een bord bij). ik doe dit daarom op rustige tijden, vaak in de avond na 21.00 dan is het lekker rustig.

ik doe dit ook in de winter, na het wassen in de garage zetten zodat de ramen niet bevriezen.

vroeger leaseautos gehad, ik hield ze altijd schoon. 1x per week met de hand wassen. De velgen waren als nieuw bij inlevering. Degene van de leasemaatschappij was verbaasd, zoiets nog niet eerder meegemaakt.

Dat is een goeie! Vond het zelf ook altijd lastig hoe ik die emmer moest vullen ter plekke. Maar de tip van de jerrycan neem ik mee. Heb nog paar oude lege 5L jerrycans schoonmaakazijn staan, kan ik mooi hiervoor gebruiken!
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  • Leuk
Waarderingen: Initiald
Ik was hem altijd zelf in een wasbox.
Bij de gene waar ik kom, kan je voor 50 cent een emmer met sop laten vullen.
Hoef je niet te kloten met de lans in een emmer en zelf onder het sop zitten.
Ben altijd wel een vervelende klant voor andere, ben gauw 2 uur zoet.
Ga daarom altijd in de ochtend doordeweeks, is het lekker rustig en niemand tot last
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R en Jay511
Ik was hem altijd zelf in een wasbox.
Bij de gene waar ik kom, kan je voor 50 cent een emmer met sop laten vullen.
Hoef je niet te kloten met de lans in een emmer en zelf onder het sop zitten.
Ben altijd wel een vervelende klant voor andere, ben gauw 2 uur zoet.
Ga daarom altijd in de ochtend doordeweeks, is het lekker rustig en niemand tot last
Waar is deze wasbox? ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!