Hobby ruimte van een Forum lid voor de andere Forum leden

Goedenavond beste leden,

Zoals eerder aangegeven in mijn eigen voorstel topic, bied ik bij deze dus mijn ruimte te huur aan voor mijn mede forum leden.
dit gebeurt volledig op eigen initiatief, MyPolo en zijn beheerders zijn hier dus onder geen enkele mogelijke reden voor aansprakelijk, en kunnen hier dus ook niet voor aansprakelijk gesteld worden.

Goed.. de brug staat in de hobby loods, welke zich aan de Chaamseweg 21 Ulvenhout (Firezone pomp) bevind.
Aan de huur van de brug dienen we simpel weg een aantal regels aan te hangen namelijk:
* Huur aanvraag middels PB op het forum.
* Huur dient minimaal 1 week van te voren aangevraagd te worden
* Huur mag maximaal 48 uur van te voren worden gewijzigd/cancelt
* Huren is mogelijk voor 2 - 4 - 8 uur voor de prijzen van 25 - 40 - 70 euro,
* Borg voor de brug bedraagt 50 euro, deze dient samen met de huur termijn contant betaald te worden, uiteraard ontvang je de borg terug zodra je klaar bent en er niks raars is voorgevallen.
* Gebruik van eigen gereedschap word gewaardeerd, echter in goed overleg mag je ook gebruik maken van ons gereedschap.
* uitlees apparatuur mag je gebruiken, echter is het op eigen risico indien je niet weet wat je doet uiteraard.
* Vloeistoffen dien je zelf aftevoeren, mocht dit niet lukken is het mogelijk dat wij dit doen voor eenmalig 2 euro.
* oud ijzer, accu's etc mogen achtergelaten worden indien niet meer her bruikbaar, deze zullen namelijk worden gerecycled.
* Hou het schoon, we vragen geen hoge wiskunde maar wel dat je de boel netjes opruimt en achterlaat natuurlijk ;)
* Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele schades die je zelf aan je auto hebt toegebracht.

Oké, dat waren de regels zover, nu nog even een kort overzichtje van de minderbelangrijke maar toch leuke informatie:
* Toilet is aanwezig (Hou deze absoluut netjes, niemand wilt een smerig toilet)
* Mogelijkheid om je auto te wassen is aanwezig, we beschikken over een hogedrukspuit en stofzuiger. Overige poets spullen dien je zelf mee te nemen.
* veilige parkeer gelegenheid achter een elektrisch gesloten poort, mocht je met 2 auto's komen bijvoorbeeld
* keuken aanwezig om eventueel een broodje op te warmen etc.
* frisdrank, koffie thee en koek aanwezig. hierbij is het eerste bakkie/blikkie gratis, daarna vragen we er 20 cent per stuk voor gezien helaas ook drinken niet gratis te halen valt :)


Belangrijk, de bedragen die hiermee op gehaald worden zijn niet voor ons eigen privé portemonnee.
Deze bedragen zullen namelijk voor het volgende gebruikt gaan worden, en waar wij ook graag openkaart in spelen:
* Onderhoud brug, we willen namelijk de veiligheid kunnen waarborgen zodra iemand hier mee gaat werken waar bij onderhoud en keuringen noodzakelijk zijn.
* Voedsel/drank voorraad aanvulling, mits hier gebruik van gemaakt word uiteraard.
* aanschaf gereedschap / herstel van gereedschap zodat iedereen die langs komt ook met goede spullen kan werken :)

Tevens zal er een klein percentage apart worden gehouden voor het MyPolo forum, zodat we ook de community kunnen helpen wanneer dit van ons gevraagd word.

Dit is denk ik voor iedereen wel duidelijk zover, mocht je vragen of opmerkingen hebben stel ze alsjeblieft, dan kan ik die beantwoorden :)

!!En nogmaals, het MyPolo team is hier op geen enkele manier voor aansprakelijk testellen of te houden!!
 
Volkswagen  Polo 9N & Passat B6  1.4 16v 75PK 
Zo bij deze een kleine update, we hebben een klein regeltje aangepast namelijk dat koffie en thee kosteloos blijft op het frisdrank na, tevens word de brug morgen 11 September voorzien van een onderhoudsbeurt ivm een defect lager en voorzien van een nieuwe keuring :)

Tevens wat plaatjes toegevoegd van het momenteel aanwezige gereedschap, waarbij ik gister nog een tap set, schroefdraad clean set (als ik het goed zeg) een blindnagel set en een vloeistof opvang bank voor onder de brug heb aangeschaft :)

Tevens word de kantine nog verder afgewerkt, echter heeft dit iets meer tijd nodig
 
Volkswagen  Polo 9N & Passat B6  1.4 16v 75PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!