Hid-xenon set - polo 9n3

Inderdaad. Had het met een Belgische vriend over, een agent en die zij exact hetzelfde.
Kost je € 110,- als ze je pakken. (bedrag is niet zeker)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Als je even terug leest dan ga je begrijpen dat de set die jij aangeeft niet past in een 9n3.
De koelerachterop de lamp is te dik.
En een set is pas canbus als je de canbus module ertussen zet.
Er word geadviseerd altijd ook op canbus voertuigen eerst te testen zonder de canbus module.
Alleen als je storing hebt zet je die er tussen.
Maar dat is bij een 9n3 niet nodig.

Ah oke, bedankt voor de herinnering. Ik was het even vergeten. :mrgreen:
Gaat toch sowieso de canbus set worden ivm de lichtopbrengst.

Kzou er niet op hopen dat ge die gekeurd krijgt in België. APK kunt ge totaal niet vergelijken met belsiche keuring + andere wetgeving. Zowel voor Xenon als led hebt ge in België automatische hoogteegeling nodig, wat in Nl.niet meer nodig is.

Dan zal ik voor de keuring toch maar de halogeen lampjes terug installeren. Better safe than sorry. Heb geen zin in een rode kaart en dan nog eens terug moeten gaan en nog eens voor een herkeuring te moeten betalen. Bedankt voor de tip ! ;)

OT: Over hoogteregeling gesproken, ik moet bij mijn rechterkoplamp die vervangen want die doet niets meer. Maar da's natuurlijk geen automatische :mrgreen: De nieuwe motor heb ik al, en de repair kit (6Q0 998 296) ga ik een van de dagen bij de dealer bestellen.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!