iichel
Exclusive lid
kun je 'm niet bij de dealer halen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb mijn zilveren streep op mijn gril ook zwart gewrapped, ik had het bij wrapfolie.nl besteld.
![]()
Glans zwart folie 152 CM
De zelfklevende Glans zwart folie is een gegoten pvc wrap folie van 152 cm breed en door warmte rek- en vormbaar. Dankzij de luchtkanalen zijn luchtbellen eenvoudig weg te rakelen. Universeel toepasbaar op alle harde, gladde of fijne structuur ondergronden.www.wrapfolie.nl
Dan bij lengte 0.10m invullen en je hebt een strook van 10 bij 152 cm voor 2.05 euro en dan 5.25 euro verzenden. Ben je voor 7,50 euro klaar
Ik heb de zilveren lijn uit me gril gehaald, gewrapped en terug geplaatst.Thanks voor de tip, folie inmiddels in huis. Alleen nog even aanbrengenMaar perfectionistisch als ik ben zal dat wel een frustrerend klusje gaan worden.

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.