Pepperpolo_a
Actief lid
Wie kan me helpen met het vervangen van m’n stabilisatorstang? Liefst in Zuid-Holland. Uiteraard krijg je er gewoon voor betaald.
VW Polo
6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die aan de zijkanten zijn 2 moertjes. Die heb je zo los. Nieuwe erop en je kan weer gassen.Wie kan me helpen met het vervangen van m’n stabilisatorstang? Liefst in Zuid-Holland. Uiteraard krijg je er gewoon voor betaald.
Ik kende die ook als stabilisator stang weer wat geleerddat zijn de koppelstangen. voor de stabilisatorstang moet je subframe er onderuit.
Kan je met een OBDEleven recht inhalen uitschakelen op de polo aw met ACC vindt het lastig bij uitvoegstroken, en waar moet ik dan wezen in obdeleven welke code
4 injectoren vervangen. Probleem niet opgelost. Hele nihile trilling nog steeds. Waarschijnlijk door misfire katalysator vol met vervuiling.het is altijd wel een goed idee om de leerwaardes in de ecu te wissen maar is inleren niet nodig, niet mogelijk zelfs.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.