Het grote 'kleine vragen' topic

Beste leden,

Kan iemand mij helpen of het volgend onderdeelnr van brandstofpomp in mijn auto past?6R0 919 051N

Ik kan mijn kenteken via dm toesturen

En zo niet welke ik dan wel moet hebben. A-point wil dit ivm commerciële redenen niet zeggen.

Graag jullie hulp nodig.

Volkswagen  Polo 6R 
Als het wit is, dan is het vaak door de laklaag heen.

Je kan voor de 'beun maar het werkt' oplossing gaan wat een lakstift zal betekenen.
Daarna nog even met blanke lak er overheen en goed polijsten. Het zal geen pareltje worden, maar het werkt en het zal de kras voor 70-80% laten verdwijnen.

Alternatieve oplossing is spotrepair oftewel veel euromuntjes.

Wat kan er fout gaan als ik de kras zo laat zoals deze is? Gaat dit voor meer problemen zorgen?
Jouw idee lijkt mijn beste optie, maar ik ben ook weer niet zo'n handige harrie. Weten jullie iemand daarvoor?
Ik heb rondgevraagd voor spotrepair maar die zitten allemaal zo rond de 1k.

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 
Wat kan er fout gaan als ik de kras zo laat zoals deze is? Gaat dit voor meer problemen zorgen?
Jouw idee lijkt mijn beste optie, maar ik ben ook weer niet zo'n handige harrie. Weten jullie iemand daarvoor?
Ik heb rondgevraagd voor spotrepair maar die zitten allemaal zo rond de 1k.
Als het door de lak is kan het gaan roesten.

Volkswagen  Polo 6R 
Ik heb nog één vraag over het laten repareren van een diepe kras op mijn auto. Overal krijg ik te horen dat beide deuren opnieuw gespoten moeten worden, omdat de kras door de laklaag heen is. Alleen één aanbieder denkt dat het ook zonder spuiten kan, met een techniek die "SRS Scratch Repair System" heet. Daarbij zou de kras met verf worden opgevuld.
Heeft iemand hier ervaring mee?
https://autokrassen.nl/technologie/

Volkswagen  Polo 6R 
Ik heb nog één vraag over het laten repareren van een diepe kras op mijn auto. Overal krijg ik te horen dat beide deuren opnieuw gespoten moeten worden, omdat de kras door de laklaag heen is. Alleen één aanbieder denkt dat het ook zonder spuiten kan, met een techniek die "SRS Scratch Repair System" heet. Daarbij zou de kras met verf worden opgevuld.
Heeft iemand hier ervaring mee?
https://autokrassen.nl/technologie/

Site ziet er wel professioneel uit en de methode ook.
Ik zou het proberen als ik jou was. No cure, no pay ?

Hoi Harun, module ontvangen en erop geprikt en werkt perfect. Eindelijk stuurwielbediening ook met audio geluid. Top! Bedankt!
Heren, laatst werd ik gebeld in de auto maar ik kon de telefoon niet aannemen. Heb ik voor bellen in de auto alsnog dat kleine losse apparaatje nodig op dashboard of moet het ook zonder kunnen?

Vw  Polo 6r 
Heren, laatst werd ik gebeld in de auto maar ik kon de telefoon niet aannemen. Heb ik voor bellen in de auto alsnog dat kleine losse apparaatje nodig op dashboard of moet het ook zonder kunnen?
Moet ook zonder kunnen.
Dat losse dingen is niet nodig.

Audi  A3 8Y 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!