Het grote 'kleine vragen' topic

Iemand een idee wat ik zelf kan proberen voor dit probleem? Sinds 2 weken nu ongeveer doet mijn Polo in stand 1 & 2 van de airco geen lucht blazen. Op stand 3 & 4 doet die het wel. Verder nog even terug op de topic van mijn discover media pq, ik krijg geen beeld van mijn rvc op de display van mijn unit. Unit schakelt uberhaubt niet over naar de rvc ook voor dat er 1 was aangesloten. Als ik de codering van de rvc deactiveer en dan weer activeer, geeft die wel beeld van de rvc. Haal ik de auto van het contact af en weer aan, dan doet die het niet meer
Kans op een kapotte kachelweerstand
 
  • Leuk
Waarderingen: 2GPoloDriver
Heb je dit probleem vanaf het begin al of later pas?
Was vanaf de installatie al. Ik ben later toen terug gegaan, hij had toen naar de adaptatie gekeken maar alles stond prima. Hij had de codering eruit gehaald en opnieuw aangezet en toen deed de camera het. Nadat ik de auto uit deed en weer aan, gaf mijn display geen beeld weer van de rvc
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Ik rij al jaren met heel veel plezier in mijn VW Polo 6R 1.4 met vernieuwde DSG bak. Nu begon vanmiddag de versnelling én het onderhoudsicoon om en om te knipperen. Zou dit een melding over de DSG-olie zijn? Of toch maar even laten uitlezen? Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240307_174432_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20240307_174432_WhatsApp.jpg
    48.9 KB · Weergaven: 33
  • Screenshot_20240307_174442_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20240307_174442_WhatsApp.jpg
    61.6 KB · Weergaven: 32
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Goedenavond allen,
Vraagje, hoe krijg je die groene aanslag tussen de rubbers goed schoon? Dit is de eerste keer dat ik het zie.
IMG_6418.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
goeiemorgen allen. ik heb een klein vraagje voor julie. ik heb gisteren mijn dimlicht vervangen en kwam er toen achter dat er 1 torx schroefje mist. ik bedoel het schroefje die de klem borgt op het plaatje. nou heb ik hem maar terug geplaatst met dat ene schroefje. maar het zit me niet helemaal lekker. iemand een idee welk schroefje dit is. ik kan hem nergens op schemas vinden of online. pls help :)
 

Bijlagen

  • 1710237662823.png
    1710237662823.png
    51.7 KB · Weergaven: 39
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
goeiemorgen allen. ik heb een klein vraagje voor julie. ik heb gisteren mijn dimlicht vervangen en kwam er toen achter dat er 1 torx schroefje mist. ik bedoel het schroefje die de klem borgt op het plaatje. nou heb ik hem maar terug geplaatst met dat ene schroefje. maar het zit me niet helemaal lekker. iemand een idee welk schroefje dit is. ik kan hem nergens op schemas vinden of online. pls help :)
Bedoel je het schroefje van de veerklem waarmee het H7 pitje vastzit?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!