Het grote 'kleine vragen' topic

Als het goed is niet, nog niets gemerkt. Vind wel dat de polo relatief slecht geïsoleerd is. Laatst een klein deel van de voorruit aan de binnenkant bevroren. Nog nooit gehad.
Natuurkunde.
Als er nog wat vocht of condens in de auto is, kan dat tegen de voorruit slaan en dat kan bevriezen.
Zolang het niet je hele ruit is zou ik me nog geen zorgen maken
 
Bevroren binnenkant is toch wel een teken om goed te kijken of je geen nattigheid aan de binnenkant krijgt
Het zacht-achtige rubber boven mijn deur links achter is constant nat. Nu heeft het gisteren ook wel geregend. Ik heb de deur rechts achter en de voordeuren nog niet gecontroleerd.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Is het een bekent probleem dat de brandstofklep niet meer open gaat bij de Polo?
Vandaag stond ik 5 minuten te klooien met dat ding voordat 'ie open ging. Ook al eerder gehad, maar verder niks mee gedaan.
Wat gebeurd er als je je auto een paar keer op slot en weer open doet?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Niks, dat is het hem juist haha.
En uiteindelijk met het indrukken van de dop + opendoen lukte het.

Zal wel even kijken of ik aan de achterkant kan komen om het te smeren.
Zou toch sneu zijn om zonder brandstof komen te staan zodra ik een keer op pad ben en dat ding niet open gaat.

Edit:
Voor een tientje + verzendkosten vervang ik het hele mechanisme wel.
Stukken goedkoper dan de auto moeten afslepen t.z.t. wanneer het motortje ermee stopt.

1706172441034.png
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!