Het grote 'kleine vragen' topic

Ja tuurlijk. en die ik zoek kan ik daar niet vinden. Alleen een van Dejavucars alleen die is niet op voorraad.

 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Brambk98
Ja dat begrijp ik! Misschien kan je bij burg onderdelen proberen? daar heb ik mijn voor en achter bumper ook weg plus alle grilletjes en noem maar op. misschien hebben hun wat op voorraad, ze hebben wel een whatsapp nummer.
super ga ik dat doen! Bedankt voor het meedenken

Die van jou is ook gaaf geworden met de nieuwe bumpers en uitlaat.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 200PK DSG JDEngineering 
Mijn auto doet sinds een week een beetje vreemd.
Bij een koude motor is de auto een beetje zenuwachtig.
Hij geeft niet constant gas waardoor de toerenteller soort haperend naar boven gaat bij het geven van gas.
Zodra de auto warm is verdwijnt dit. Iemand enig idee?
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Ja dat begrijp ik! Misschien kan je bij burg onderdelen proberen? daar heb ik mijn voor en achter bumper ook weg plus alle grilletjes en noem maar op. misschien hebben hun wat op voorraad, ze hebben wel een whatsapp nummer.
Ah, Burg onderdelen wou ik ook mijn nieuwe bumper vandaan halen, hoe is je ervaring?
Dan weet ik sneller of ik hem wil bestellen of niet!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 85pk 
Ah, Burg onderdelen wou ik ook mijn nieuwe bumper vandaan halen, hoe is je ervaring?
Dan weet ik sneller of ik hem wil bestellen of niet!
Iichel heeft wel een beetje gelijk het past niet allemaal even mooi en ik heb daardoor een scheurtje in de achterbumper links boven 2 cm onder het bevestigings punt. Het was een beetje prutsen maar ik ben toch blij met het eindresultaat! Alleen heel jammer van het scheurtje. Het spuitwerk is verder top.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!