Het grote 'kleine vragen' topic

Sinds vandaag maakt mijn Polo 6R geen alarmpiepjes meer als ik hem ontgrendel of vergrendel, heeft iemand enig idee hoe dat kan komen? De zekering heb ik al gecheckt (voor de zekerheid vervangen) dus dat is het helaas niet.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Hoi,

Ik wil graag zwarte logo's op mijn polo 6r. nu ben ik opzoek naar het logo voor de achterkant waarbij ook de vlakken tussen het logo zwart zijn. ik vindt ze wel maar niet voor polo 6r. wie heeft dit en waar heb je het gekocht?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 86pk 
Hoi,

Ik wil graag zwarte logo's op mijn polo 6r. nu ben ik opzoek naar het logo voor de achterkant waarbij ook de vlakken tussen het logo zwart zijn. ik vindt ze wel maar niet voor polo 6r. wie heeft dit en waar heb je het gekocht?
Neem een 6c achterlogo en bestel wat logo's bij @Moes-Moze
Zoals @Pigeon zegt, mechaniek van een 6c logo erin zetten, en neem dan ook gelijk 6c voorgrill. 6c logo’s zijn volledig zwart, en zoals je kreeg te horen bij mij te krijgen :)
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Sinds vandaag maakt mijn Polo 6R geen alarmpiepjes meer als ik hem ontgrendel of vergrendel, heeft iemand enig idee hoe dat kan komen? De zekering heb ik al gecheckt (voor de zekerheid vervangen) dus dat is het helaas niet.
Heb je 'm al even aan VCDS gehangen?
Misschien zijn er wat instellingen kwijt of anders toch je sirene?
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Heb je 'm al even aan VCDS gehangen?
Misschien zijn er wat instellingen kwijt of anders toch je sirene?

VCDS heb ik niet maar heb gisteravond de auto uitgelezen met Obdeleven. Hij geeft foutcode 01134 - Alarm Horn (H12): No Signal/Communication.

De zekering is het niet, de bedrading lijkt me onwaarschijnlijk dus dan denk ik dat de alarm sirene stuk is of dat er corrosie in de connector zit oid.. Binnenkort maar even kijken of het daar aan ligt maar het is best een klusje om erbij te komen helaas. Gelukkig is zo'n sirene niet zo duur dus ik bestel er gewoon eentje.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Iemand die een goede plek weet omgeving Eindhoven waar ik 30/30 verlagingsveren kan bestellen en monteren. Daarnaast ook opzoek naar spacers na verlaging.

Ik ben ook nieuwsgierig welk merk jullie aanraden prijs kwaliteit verhouding en rijcomfort? Ik zat nu zelf te kijken naar Cobra.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Alarm Horn (H12): No Signal/Communication.
Toen ik mijn alarm retrofitte kreeg ik ook dit probleem. Uren mee zitten klooien, kabelboom doormeten enz. Bleek uiteindelijk dus dat de sirene (H12) kapot was (had hem gebruikt gekocht). Nieuwe (gebruikte) gekocht en het probleem was weg.

Tevens is het niet zo ongelofelijk veel werk om bij de sirene te komen. Eruit halen is wat anders omdat de standaard houder met popnagels vastzit.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Toen ik mijn alarm retrofitte kreeg ik ook dit probleem. Uren mee zitten klooien, kabelboom doormeten enz. Bleek uiteindelijk dus dat de sirene (H12) kapot was (had hem gebruikt gekocht). Nieuwe (gebruikte) gekocht en het probleem was weg.

Tevens is het niet zo ongelofelijk veel werk om bij de sirene te komen. Eruit halen is wat anders omdat de standaard houder met popnagels vastzit.
Popnagels? Hoe heb je hem dan omgewisseld?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Iemand die een goede plek weet omgeving Eindhoven waar ik 30/30 verlagingsveren kan bestellen en monteren. Daarnaast ook opzoek naar spacers na verlaging.

Ik ben ook nieuwsgierig welk merk jullie aanraden prijs kwaliteit verhouding en rijcomfort? Ik zat nu zelf te kijken naar Cobra.
Ik vond H&R fijn rijden, dat is 2,5 voor en 4 achter.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Marc Vuylsteke
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!