Het grote 'kleine vragen' topic

Heeft iemand enig idee waar ik wat basis sleutelervaring kan op doen (door middel van youtube video's of gratis(/goedkope) online cursussen)?

Waarom maak je niet een lijstje met wat je wilt leren en maak je hier een topic aan, vraag mensen of ze per punt je kunnen zeggen wat te doen en waar op te letten en als je voldoende informatie hebt over het onderwerp, ga je het proberen. Je kan zelfs vragen of iemand hier standby wilt staan via pb.
 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
Kan iemand mij uitleggen hoe ik kan zien welke versie navigatie kaarten geïnstalleerd staan op mn rns315 ?
Knop setup x aantal seconden inhouden.
Dan krijg je een menu.
Druk op navigatie.
En je kan zien welke versie je hebt.
Meestal heten ze v11 v10 v9 v8 echt.
V11 is de nieuwste.
Ook kan er staan west Europa versie 1 2 3 4.
Succes.
 

Bijlagen

  • 15593104788721410565459.jpg
    15593104788721410565459.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 23
  • 15593105083071526877840.jpg
    15593105083071526877840.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 18
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik las net dat je niet over kan gaan naar een andere viscositeit olie. Ik heb momenteel 5w30 maar had ergens gelezen dat voor de polo 9n3 AXR 5w40 beter is als je niet aan LL doet.

Heeft iemand hier ervaring mee? Zou ik als ik hem helemaal leeg haal gewoon kunnen overstappen naar 5w40?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
Heeft iemand enig idee waar ik wat basis sleutelervaring kan op doen (door middel van youtube video's of gratis(/goedkope) online cursussen)?

Zoals andere al aangeven, veel filmpjes kijken en zelf lekker knutselen. Zo heb ik het ook geleerd. Mocht je er echt niet uitkomen heb je deze forum waar je alles kan vragen :)
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
Ik las net dat je niet over kan gaan naar een andere viscositeit olie. Ik heb momenteel 5w30 maar had ergens gelezen dat voor de polo 9n3 AXR 5w40 beter is als je niet aan LL doet.

Heeft iemand hier ervaring mee? Zou ik als ik hem helemaal leeg haal gewoon kunnen overstappen naar 5w40?
Als je nu geen last hebt van olie verbruik is overstappen zinloos.
Als je wil overstappen moet je ook je filter vervangen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Pasa030
Als je nu geen last hebt van olie verbruik is overstappen zinloos.
Als je wil overstappen moet je ook je filter vervangen.

Bedankt voor je reactie, uiteraard als ik het vervang gebeurt het met een beurt.

Ik vroeg mij dit dus af meer omdat ik het gevoel heb dat de olie te dun is. Dat idee heb ik doordat ik soms heel licht getik hoor bij het gasgeven..
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
Als het goed is, is het dit nummer:5K0827469AS
Ofwel de golf 6 flip camera.
Hoop dat je er wat mee kan.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

hm ik denk dat dat de verkeerde is aangezien er geen rgb aansluiting zit op een MQB auto, oftewel dat zou dan een andere camera moeten zijn
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
hm ik denk dat dat de verkeerde is aangezien er geen rgb aansluiting zit op een MQB auto, oftewel dat zou dan een andere camera moeten zijn
Als het goed is is dat origineel flip logo, wat voor aansluiting heeft jouw mqb radio dan? Gewoon quadlock toch waar je die inklikt of vergis ik mij.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Als het goed is is dat origineel flip logo, wat voor aansluiting heeft jouw mqb radio dan? Gewoon quadlock toch waar je die inklikt of vergis ik mij.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

klikt in de quadlock idd, maar voor een 6R (RNS reeks) is het een RGB aansluiting, camera met de partnummer die je gaf is (naar mijns inziens) een klaplogo camera voor een golf 6 met een rgb aansluiting, zou dus niet werken met een MQB auto, dus vandaar vroeg ik me af welke camera ze gebruiken voor een polo 6c met dezelfde pasvorm als die van een golf 6
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
klikt in de quadlock idd, maar voor een 6R (RNS reeks) is het een RGB aansluiting, camera met de partnummer die je gaf is (naar mijns inziens) een klaplogo camera voor een golf 6 met een rgb aansluiting, zou dus niet werken met een MQB auto, dus vandaar vroeg ik me af welke camera ze gebruiken voor een polo 6c met dezelfde pasvorm als die van een golf 6
Ik denk dat ze dezelfde camera gebruiken maar een andere kabel, je kan namelijk op die camera verschillende kabels klikken. Is dit niet de kabel die jij nodig hebt? https://www.carsystems.eu/new-vw-polo-6c-low-line-rear-view-camera-wiring,id2301.html
Deze kabel klik je namelijk in je flip logo, ze hebben eventueel nog 2 andere kabels daar.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Ik denk dat ze dezelfde camera gebruiken maar een andere kabel, je kan namelijk op die camera verschillende kabels klikken. Is dit niet de kabel die jij nodig hebt? https://www.carsystems.eu/new-vw-polo-6c-low-line-rear-view-camera-wiring,id2301.html
Deze kabel klik je namelijk in je flip logo, ze hebben eventueel nog 2 andere kabels daar.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

hmm! maar dan zit je wel met PQ traject lijnen wanneer je de camera ziet en niet de moderne MQB lijnen

2_max.jpg
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!