Het grote 'kleine vragen' topic

Vraagje,
Iemand die een foam spuit heeft voor het wassen? Van welk merk?
T fijnste zou het zijn zonder tuinslang te koppelen.. Maar die zijn er zeker niet? Zou zo'n planten spuit handpomp niet werken? Die zijn best krachtig haha.
Sorry als t Niet in dit topic past!
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
Vraagje,
Iemand die een foam spuit heeft voor het wassen? Van welk merk?
T fijnste zou het zijn zonder tuinslang te koppelen.. Maar die zijn er zeker niet? Zou zo'n planten spuit handpomp niet werken? Die zijn best krachtig haha.
Sorry als t Niet in dit topic past!


ik kon zo snel deze vinden, via google..

https://detailingsupplies.nl/nl/pro...MIyPqNz5iQ4QIVzeF3Ch1X0wZrEAkYBCABEgJ6uvD_BwE

Denk zelf dat een aanschaf van een kleine hogedruk met z'n lans 10x beter is!

je kan even op youtube kijken hoe het werkt onder die naam suc6
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Morguh, sindskort heb ik een vreemd geluid bij het indrukken van de gaspedaal. Als ik in de auto zit dan hoor ik rechtsvoor vanuit de motor een zacht geluid van iets wat ronddraait met een licht schrapend geluid (klinkt als een spinner met slechte lager). Als de auto rolt dan hoor ik niks, alleen als ik gas geef. Heeft iemand hier ervaring mee of een idee wat het kan zijn?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Dat was bij mij de waterpomp die op zn einde was. Dat klonk precies als jou beschrijving. Ik zit rond de 125.000km tot die er uit liep.

Zeker een dure grap om dat te vervangen/repareren. Is dat iets waar je wel een tijdje mee door kan rijden of moet je zoiets gelijk vervangen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Ik was in Frankrijk toen t gebeurde, verdomd onhandig en daardoor ook gelijk 650 euro geloof ik. In Nederland is het veel goedkoper, ik zou gokken 400 euro.

Bij mij ding die lekken op gegeven moment, dus geen/weinig koelwater. Als je dat niet in de gate hebt of het is 30 graden buiten lijkt me een slecht idee.
Daarnaast als de pomp vast zou slaan slaat je multi riem misschien kapot etc etc.
Ik zou t snel laten beoordelen en laten repareren indien nodig. Niet uitstellen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Ik vond mijn handrem een vreemd krakend geluid maken bij aantrekken hendel. Ik ermee naar de garage blijken alle polo's AW die in de showroom staan hetzelfde geluid te maken. Dus het blijkt normaal te zijn. Ze vroegen wel waaron ik eigenlijkl de handrem gebruikte omdat ik een automaat heb. Hoef de auto alleen maar in de P stand te zetten.
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
Ik was in Frankrijk toen t gebeurde, verdomd onhandig en daardoor ook gelijk 650 euro geloof ik. In Nederland is het veel goedkoper, ik zou gokken 400 euro.

Bij mij ding die lekken op gegeven moment, dus geen/weinig koelwater. Als je dat niet in de gate hebt of het is 30 graden buiten lijkt me een slecht idee.
Daarnaast als de pomp vast zou slaan slaat je multi riem misschien kapot etc etc.
Ik zou t snel laten beoordelen en laten repareren indien nodig. Niet uitstellen.

Dat klinkt idd niet best, zeker als het ook je riem kan slopen.
Binnenkort dan toch maar eff de dealer blij maken met een bezoekje [emoji24]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Mede VW'ers hoe krijg ik de lifehammer houder weer strak..? Nu zit het een beetje los en bij het draaien van muziek trilt het als een gek....
Frot er anders een stukje brede bruine elastiek tussen de klem? Krijg je het op een flexibele en toch strakke manier vast. Neem aan dat je de hamer niet constant afneemt of ook maar ooit hoeft te gebrruiken.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Vraagje,
Iemand die een foam spuit heeft voor het wassen? Van welk merk?
T fijnste zou het zijn zonder tuinslang te koppelen.. Maar die zijn er zeker niet? Zou zo'n planten spuit handpomp niet werken? Die zijn best krachtig haha.
Sorry als t Niet in dit topic past!
ik kon zo snel deze vinden, via google..

https://detailingsupplies.nl/nl/pro...MIyPqNz5iQ4QIVzeF3Ch1X0wZrEAkYBCABEgJ6uvD_BwE

Denk zelf dat een aanschaf van een kleine hogedruk met z'n lans 10x beter is!

je kan even op youtube kijken hoe het werkt onder die naam suc6

Ah thanks voor de tip. Zal even research gaan doen!
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
Dat was bij mij de waterpomp die op zn einde was. Dat klonk precies als jou beschrijving. Ik zit rond de 125.000km tot die er uit liep.
Ik heb ook de waterpomp kapot gehad, bij mij klonk er ook een schavend/schrapend geluid.
Eerst alleen tijdens rijden en later ook tijdens stationair draaien.
Ik heb de waterpomp zelf vervangen, koste rond de 120 euro.
Bij mij was die al kapot gedraait naar 70.000 km
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
[emoji24] Franse garages verdienen goud geld tijdens de vakanties.

Als ik thuis wat geweest had ik t ook zelf gedaan.
Maarja, soms heb je het niet voor t zeggen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Ik heb ook de waterpomp kapot gehad, bij mij klonk er ook een schavend/schrapend geluid.
Eerst alleen tijdens rijden en later ook tijdens stationair draaien.
Ik heb de waterpomp zelf vervangen, koste rond de 120 euro.
Bij mij was die al kapot gedraait naar 70.000 km

Binnenkort dan maar eff kijken of ik een goede instructievideo kan vinden hoe je dat kunt doen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Hi!

Kunnen jullie mij helpen met mijn vraagjes?

- ik wil graag een auto-lichtschakelaar voor de lampen. Kan ik dan gewoon random 1 met sensor bestellen via Ome Ali? Ik zie wel verschillende reacties in topics staan, maar dan komen er zaken voorbij zoals DRL en bixenon (?). HELP!
- ik wil ook graag ledjes bestellen voor kenteken en interieur, zijn dit gewoon vervangbare voor de huidige? Of moeten daar veel aanpassingen voor gebeuren?
- ik wil graag LED verlichting voor, maar geen 400 euries uitgeven voor nieuwe complete koplampen. Ik heb in mijn 9n3 aftermarket Xenon ingebouwd met een ballast ertussen. Bestaat zoiets ook voor LED-pitjes?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM 75pk 
Ik krijg zaterdag mijn polo AW, graag zou ik het VW logo aan de achterkant zwart hebben. Iemand een idee hoe dat werkt? Is dat met een sticker of een compleet nieuw logo. Waar kan ik het beste kijken daarvoor?
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-line  1.0 TSI 115pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!