Maar ja, dan verdienen ze slechts € 32,50 (volgens mij gaat dit per kwartier?) en geen € 130,-.een uur om koplampen te stellen? ik zou eens op zoek gaan naar een andere garage! dit mag niet meer dan 10 minuten kosten!
Volkswagen
'03 Polo 9N
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar ja, dan verdienen ze slechts € 32,50 (volgens mij gaat dit per kwartier?) en geen € 130,-.een uur om koplampen te stellen? ik zou eens op zoek gaan naar een andere garage! dit mag niet meer dan 10 minuten kosten!
Ik zou niet weten of dat zo is en waar je dat aan kan zien? Die lichtmassa in het midden is van beide koplampen lijkt me?@Laszlo het lijkt of linker koplamp feller is dan de andere?.
Of lijkt dit maar zo
Hoi allen, ik hoop dat ik goed gepost heb, ik zit hier niet zo vaak. Ik wil mijn lichtschakelaar van mijn Polo 6R eruit halen. Volgens instructie: knop indrukken naar rechts draaien en klaar. Bij mij dus niet, de schakelaar zit muurvast in de behuizing. Zijkant opengemaakt vanaf de achterkant gedrukt... nope. Ik ben uren bezig geweest zonder resultaat. Iemand een suggestie ? Zou fijn zijn.
Gegroet,
Sandro
Hoi waar zet je dat tangetje dan, vlgs mij zitten er 2 vergrendelingspalletjes vast en daarom komt ie er niet uit.met een tangetje doen. bij mij kreeg ik m er ook niet uit. met het tangetje wel! daarna lukt het wel met de hand!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.