Het grote 'kleine vragen' topic

Qua verlaging kan het allebei. Misschien even kijken hoe breed je velgen zijn. Ik vergelijk zelf altijd banden maten met t appje wheel Will fit.
Theoretisch is de 205 wat zuiniger en stiller. Immers minder oppervlakte. Maar iets minder rolomtrek tov van de 215.
Misschien dat de prijs nog doorslag gevend kan zijn. Al zijn alle polo maten niet echt standaard en daardoor relatief duur.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Weet iemand toevallig de maten van de eindtips van standaard Polo 1.4 tsi gti uitlaat? Ik wil nieuwe sierstukken bestellen, maar zit tot 23 augustus in het buitenland.
 
Volkswagen  Polo 6R GTi  1.4 TSI - 220pk / 320nm @ JD 
Dan denk ik dat het wel werkt.. Maar weet het niet zeker. Waarom geen set gekocht? Dan weet je zeker dat hij werkt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Kon geen set vinden met mijn plug en als die dezelfde plug had had het weer een witte achtergrondkleur etc..

Daarnaast is de schakelaar niet aangepast (je krijgt dus vgm ook gewoon een OEM onderdeel) en gaat het eigenlijk allemaal om de sensormodule als ik de slecht vertaalde beschrijving mag geloven
 
Volkswagen  X  X 
Jij heb inderdaad een losse module die je erop klikt. Bij mijne zit alles in de licht schakelaar verwerkt op de sensor na natuurlijk.

http://s.click.aliexpress.com/e/bS9gLRde?fromSns=

Zo een heb ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Klopt, zo'n eentje had ik eerst ook besteld met de gedachte dat ik wel hetzelfde zou hebben maar het bleek dat ik een andere connector heb.
 
Volkswagen  X  X 
  • Leuk
Waarderingen: Steefje
Jij heb inderdaad een losse module die je erop klikt. Bij mijne zit alles in de licht schakelaar verwerkt op de sensor na natuurlijk.

http://s.click.aliexpress.com/e/bS9gLRde?fromSns=

Zo een heb ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Is dit een plug&play module voor de 6R 1.2 TDI?

Ervaringen?


En dan nog een vraag aan een ieder :
Welke accu gaat er in een 6R?
En wat zijn de afmetingen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
De zelfde als er nu in zit. Let wel op! Deze moet ingeleerd worden! Dmv vcds of iets dergelijks
Wat moet je inleren dan?[emoji848] had laatst een andere accu in de auto gedaan, raam posities ingeleerd en klok ingesteld en voor de rest niks, maar denk dat dat ligt aan het feit dat er niet echt iets opzit zoals start-stop/panoramadak/stuurwielbediening en van alles en nogwat[emoji23]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Inleren? Wat is dat? Bij mijn vorige auto had ik hem ook gewoon vervangen en de klok effe goed gezet dat was het haha.

Dat is dus het probleem, ik heb de accu er uit gehaald om te kijken welke erin zat want bovenop kon ik geen typenummer zien alleen dat die van varta was. nergens een typenummer
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!