Het grote 'kleine vragen' topic

Goeie zet Iichel!

Ik trap af bij deze :)

Ik zit te spelen om de 6r weer op standaard hoogte te zetten, super suf, maar na een vakantie met 4 personen en volle bepakking ski box en Belgische snelwegen begin ik toch te twijfelen aan het rijden met verlaging.

Nu is mijn vraag of ik de originele veren zou moeten vervangen. Deze hebben nu 121000km er op zitten, en zien er verder prima uit, maar verliest dit stevigheid of is dat onzin?

Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Mocht het vervangen moeten worden, welk merk veren dan, Sachs, JR etc.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: BvDor en MarcoPolo123
Als ik het rood omcircelde knopje 3x indruk dan gaat de huidige kilometerstand knipperen....... Durf niet op het rechter knopje te drukken... Iemand een idee ?
fd166cb387f986b82abd67752a986fe7.jpg


Verstuurd via mobiel
 
Ik denk 3 keer op het linker knopje drukken, mph gaat knipperen en dan op
het knopje er naast (0.0/set) drukken...

Als dat goed gaat dan is mijn vraag ook opgelost :)
Dan gaat het juist weer weg. Ingedrukt houden helpt ook niet. Is blijkbaar niet te veranderen. Of via vagcom?

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95PK 
  • Leuk
Waarderingen: Aboumuhanned
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!