Het grote 'kleine vragen' topic

Is het mogelijk om de ruitenwissers nog een keer extra heen en weer te laten gaan als ik de ruitenwisservloeistof heb aangesproken?
Nu wissen de wisser 3x en daarna niet meer. Ik zou graag willen dat hij na 3 of 5 seconden nog 1 x wist.
Weet iemand of dit in te stellen is?
 
Volkswagen  Polo 6C1 Highline  1.0 TSI 110pk 
vraagje over eventueel gevonden stuur. en combischakelaar. of dit een goede combinatie is voor op mijn polo? combi schakelaar 6Q0953503FE 6Q0953513BA 6Q0959654D en zie foto. stuur met airbag uit een 2013 golf cabrio zie ook foto.
kan iemand mij vertellen of dit een goede combinatie is. of mis ik niet iets voor een goede inbouw?
 

Bijlagen

  • $_85.JPG
    $_85.JPG
    23.6 KB · Weergaven: 73
  • 0.jpg
    0.jpg
    40.4 KB · Weergaven: 75
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Als je de km stand weer ziet is je probleem toch opgelost ?
Nee ik wil die mph in kmh dat is je actuele snelheid daar mooi klein in het hoekje. Daarboven kan je wel de snelheid zien digitaal maar dat wil ik niet, snap je 't nog? [emoji23]

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95PK 
Is het mogelijk om de ruitenwissers nog een keer extra heen en weer te laten gaan als ik de ruitenwisservloeistof heb aangesproken?
Nu wissen de wisser 3x en daarna niet meer. Ik zou graag willen dat hij na 3 of 5 seconden nog 1 x wist.
Weet iemand of dit in te stellen is?
Volgens mij is dat mogelijk met VCDS!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: HatseKlats
Welke hand schakel voet/Zak/knob is hetzelfde als voor Polo 6R? Van golf 4?
Zoek namelijk een hoes met rode sticksels.
Op Ali vind ik er wel een paar, maar niet voor 6R.

Eigenlijk alleen hoes nodig.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!