Het grote 'kleine vragen' topic

da's puur toeval op een 6R/6C. je hebt de standaard mat grijze kleur, de highline had pepper grey (dat zul jij hebben). hoogglans zwart is voor de GT, R-Line en GTI. iedereen die dus pepper grey heeft op een pepper grey lak heeft dat, en iedereen die unilak zwart heeft met GTI inleg heeft dat ook.

op een AW kun je iets meer kiezen, bv oranje op oranje op rood op rood (GTI)

oh ja, dat heb ik ook, hoogglans zwarte roosters op een uni zwarte lak. Stick Out Tongue
 
Weet iemand waar het aan ligt, als de auto stationair loopt knippert mijn verlichting en ook het binnelampje?

Op de snelweg merk ik ook dat de verlichting lichtjes knippert.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Misschien een domme vraag waar het antwoord heel voor de hand liggend is, maar ik wil toch de kans wagen. Ik zit te kijken voor mogelijke upgrades voor mijn polo. Nu weet ik dat Maxton Design mooie producten heeft, alleen geven ze alleen aan dat ze alleen producten voor de GTI hebben. Ik kwam deze spoiler tegen. Alleen wijkt de GTI af van mijn auto of kan ik onderstaand product ook gewoon op mijn auto monteren? Gaat om een Volkswagen Polo AW 1.0 MPI

 
Volkswagen  Polo  MPI 1.0 75pk 
Goedemiddag, een van mijn dimlichten heeft het begeven (Polo 9N3 uit 2009). Nu zat ik al wat te zoeken naar andere lampen, meer lichtopbrengst is eventueel wel gewenst. Een op een vervangen kom je al snel op de Osram Nightbreakers of Philips Xtreme-, White- of Racing Visions modellen. Echter lijkt (volgens reviews) het verschil slechts marginaal. Nu meende ik dat je nooit zomaar kunt wisselen naar een ander soort licht zonder grondige aanpassingen nog afgezien van een eventueel afkeurpunt voor de APK i.v.m. verblinden tegenliggers.

Nu kwam ik de volgende lampen tegen:

Deze lijken zo plug&play uit te wisselen met de Halogeen variant. Heeft iemand enig idee of dit ook echt zo is (voor een Polo 9N3) en of deze ook nog een juist lichtbeeld zullen geven i.v.m. APK?
 
Volkswagen  Polo 9N3 2009  1.6 16V 105pk 
Is altijd maar de vraag, LED is de behuizing niet voor goedgekeurd.
Beste is projectoren erin voor LED of Xenon.

APK kijkt inderdaad alleen naar het lichtbeeld, in de praktijk kunnen LED lichten in halogeenbehuizingen afgesteld worden, maar je zal altijd strooilicht houden. Hoe licht dan ook (no pun intended)

Ik heb zelf destijds in mijn 9N3 projectoren gebouwd met Xenon, 5 jaar zonder problemen door de keuring

lens inbouw.jpg
(op de foto moest het kapje voor de koplampsproeier nog teruggeplaatst worden)

collage-1495529236550.jpg
 
Is altijd maar de vraag, LED is de behuizing niet voor goedgekeurd.
Beste is projectoren erin voor LED of Xenon.

APK kijkt inderdaad alleen naar het lichtbeeld, in de praktijk kunnen LED lichten in halogeenbehuizingen afgesteld worden, maar je zal altijd strooilicht houden. Hoe licht dan ook (no pun intended)

Ik heb zelf destijds in mijn 9N3 projectoren gebouwd met Xenon, 5 jaar zonder problemen door de keuring

lens inbouw.jpg
(op de foto moest het kapje voor de koplampsproeier nog teruggeplaatst worden)

collage-1495529236550.jpg

Ok bedankt voor je reactie. Ik was er eigenlijk al bang voor maar dit soort toestanden wou ik nou eigenlijk net niet aan beginnen. Zal er maar gewoon weer een halogeen-lampje in drukken.
 
Volkswagen  Polo 9N3 2009  1.6 16V 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
Misschien een domme vraag waar het antwoord heel voor de hand liggend is, maar ik wil toch de kans wagen. Ik zit te kijken voor mogelijke upgrades voor mijn polo. Nu weet ik dat Maxton Design mooie producten heeft, alleen geven ze alleen aan dat ze alleen producten voor de GTI hebben. Ik kwam deze spoiler tegen. Alleen wijkt de GTI af van mijn auto of kan ik onderstaand product ook gewoon op mijn auto monteren? Gaat om een Volkswagen Polo AW 1.0 MPI

lijkt erop dat dat een lipje is voor de gti spoiler

ik heb nog wel een spoiler liggen voor de polo aw, wel leuk als je er nog geen hebt
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Hallo ik heb een polo cross uit 2009 1.4 16v nu heb ik een sloper polo cross 2007 met elektrische spiegels etc nu heb ik alle deuren omgehangen,
nu werken de spiegel natuurlijk niet maar ook de ramen niet meer wat heb ik mis of fout gedaan?
 
Volkswagen  Polo 9n3 Cross  1.4 16v 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!