Het grote 'kleine vragen' topic

Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
In een poging om het kraftstofffilter (brandstoffilter) te vervangen heb ik de C-clipjes van de brandstofleidingen gesloopt.
Ik kan niet uitsluiten dat het enigszins hardhandig gedaan is.

Het filter stampt nu uit 2013, dus het werd hoogtijd dat het vervangen werd. Tevens zijn de clipjes ook uit dit jaartal, dus erg broos.
Nu zijn ze alle 3 kapot gegaan, fijn! (eentje leek al vervangen)
Daarom mijn vraag of iemand weet waar je deze clipjes het beste kan bestellen?

Ik ben zelf op dit uitgekomen, maar weet niet of dit zal werken:

Daarnaast heeft de auto een APK-afspraak volgende week woensdag, dus bij voorkeur komen de clipjes uit NL zodat ik ze z.s.m. binnen heb.

Alvast bedankt voor het meedenken!
 

Bijlagen

  • IMG-1203.jpg
    IMG-1203.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 19
  • IMG-1204.jpg
    IMG-1204.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 17
  • IMG-1205.jpg
    IMG-1205.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 18
  • IMG-1206.jpg
    IMG-1206.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 22
  • IMG-1207.jpg
    IMG-1207.jpg
    2.9 MB · Weergaven: 21
  • IMG-1208.jpg
    IMG-1208.jpg
    3.2 MB · Weergaven: 24
In een poging om het kraftstofffilter (brandstoffilter) te vervangen heb ik de C-clipjes van de brandstofleidingen gesloopt.
Ik kan niet uitsluiten dat het enigszins hardhandig gedaan is.

Het filter stampt nu uit 2013, dus het werd hoogtijd dat het vervangen werd. Tevens zijn de clipjes ook uit dit jaartal, dus erg broos.
Nu zijn ze alle 3 kapot gegaan, fijn! (eentje leek al vervangen)
Daarom mijn vraag of iemand weet waar je deze clipjes het beste kan bestellen?

Ik ben zelf op dit uitgekomen, maar weet niet of dit zal werken:

Daarnaast heeft de auto een APK-afspraak volgende week woensdag, dus bij voorkeur komen de clipjes uit NL zodat ik ze z.s.m. binnen heb.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik verwacht dat de dealer deze gewoon op voorraad heeft liggen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Ik heb het voor nu 'opgelost' met metaaldraad en dat strak gedraaid.
Dat lijkt goed te klemmen waardoor ik de auto kan verrijden.

Nu inderdaad even een afspraak maken bij de 'echte' VW garage zodat zij een vervangend onderdeel kunnen plaatsen.

Het blijkt een clipje te zijn dat bijna nergens meer te verkrijgen is, en zowat enkel uit Amerika te bestellen is.
Onderdeel 6 euro, verzendkosten 44 euro.... leuk zo'n 'speciale' auto haha.
 
Je moet dan het knopje om de spiegels te verstellen in de R positie hebben staan. Als het dan nog niet werkt, even de spiegel vanuit de R positie naar onder verstellen, even vasthouden, en weer terug naar 0, en dan weer naar R om te kijken wat hij doet. Als het op jouw Polo werkt tenminste, bij mijn Polo 6C niet.
Werkt nog steeds niet heel raar….
 
Volkswagen  Polo gti  2.0 gti 
Zou het verschil tussen de TRW JGT1078T en TRW JGT1082T merkbaar zijn op een 1.2 TSI 105pk? Enige verschil lijkt de lengte, deze verschilt 18mm. Ingedrukt is de lengte gelijk aan elkaar, auto ligt momenteel verlaagd op H&R veren.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!