Het grote 'kleine vragen' topic

Dat is een flinke bak licht ja. Maken ze dat ook in warm wit ipv wit wit?
Dat weet ik niet.
Dit is/was 6000k (heb de auto in september ingeruild voor de AW)
Ik had destijds alleen deze misschien hebben ze inmiddels ook warm wit.

 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: H11
Ik denk dat @Antera dit ook wel zou doen
Maar hij zit in Breda.

En anders kan elke fatsoenlijke garage wel een verlaging setje monteren
Al een berichtje gestuurd, hij was de eerste waar ik aan dacht. Ik ben namelijk ook zeer tevreden toen hij mijn achterlichten had gemonteerd. Hij gaf echter aan dat het waarschijnlijk pas januari ging worden dus vandaar dat ik even opzoek ga naar andere opties omdat ik geen geduld heb haha.

Edit:
En ja een fatsoenlijke auto garage is wel belangrijk, vandaar de vraag aan jullie welke.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Hi,

Ik heb gisteren wat geknoeid met elektronica.. waardoor mijn regensensor soms raar doet en nu plotseling een motorstoringlampje aan gaat, dat verklaart dat er een zekering eruit is gevlogen. Weet iemand waar deze zekering zit?
 

Bijlagen

  • 8A7259C7-9D64-4540-8EF3-5061D19ACD79.png
    8A7259C7-9D64-4540-8EF3-5061D19ACD79.png
    2.4 MB · Weergaven: 20
Volkswagen  Polo  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!