Het grote 'kleine vragen' topic

Als we het nu toch over poetsen hebben, iemand een goede tip hoe je kleine vlekjes uit de bekleding krijgt? Heb al met een wondersponsje geprobeerd het eruit te krijgen, maar nog geen succes...
Emmertje warm water een vriendelijke borstel voor je bekleding anders gaat het pluizen. Evt insprayen met fabuloza als je dat kent of een ander vriendelijk middel voor de bekleding. En dan afvegen met een doekje. En dan alle deuren open laten om het goed te laten drogen. Een extractor is natuurlijk ideaal, maar niet iedereen heeft die of is bereid die te huren voor een paar vlekjes.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Emmertje warm water een vriendelijke borstel voor je bekleding anders gaat het pluizen. Evt insprayen met fabuloza als je dat kent of een ander vriendelijk middel voor de bekleding. En dan afvegen met een doekje. En dan alle deuren open laten om het goed te laten drogen. Een extractor is natuurlijk ideaal, maar niet iedereen heeft die of is bereid die te huren voor een paar vlekjes.
Ja precies, dank voor de tip man! Ik heb het al geprobeerd met het wondersponsje maar het wilde niet baten.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ik heb ook 56 mm buitenmaat en 52 mm als klemmaat voor m’n 17” velgen. Maarja durf t niet voor een ander z’n velgen te zeggen. Dus, meten is weten Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI DSG 
Zoals eerder geschreven lekt mijn waterpomp en dient deze vervangen te worden. Nu heb ik bij een garage een offerte gekregen van €650,- en bij een andere garage een offerte van €365,-. Allebei de garages geven aan dat ze de gehele unit vervangen dus inclusief thermosstaat. Ik heb werkelijk geen idee waarom er zo'n groot prijsverschil zit tussen de twee. Iemand een logische verklaring haha?
Prijsverschil is te verklaren door een origineel Volkswagen waterpomp en een imitatiemerk (GATES of Kuhl). Wat is jullie advies? Gaan voor origineel of niet.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!